we zijn alweer een paar uurtjes thuis. het is allemaal goed gegaan. toen ze wakker werd was ze de eerste tijd boos en verdrietig. ze wilde niet drinken en ook het ijsje wilde ze niet. toen we thuis kwamen wilde ze eerst een tijdje alleen maar bij mij liggen en later heeft ze toch eventjes in haar eigen bedje geslapen. toen ze weer wakker werd ging het al een stuk beter. ze wilde toen wel een ijsje en zelfs een koekje en wat drinken. nu ligt ze weer in bed. ze is nog erg moe. normaal slaapt ze maar 1 keer per dag. hopelijk gaat het morgen weer een stuk beter met haar.
Hoe is het nu met haar? Mijn zoon heeft 4 april buisjes gekregen en zijn de neus en keel amandelen verwijdert. Het ging de eerste dagen super maar sinds zaterdag middag vind ik het toch wat minder gaan. Hij klaagt veel over pijn, vooral s nachts natuurlijk. ook is hij nu verkouden er bij geworden en dat maakt het er niet prettiger op voor hem.
Fijn dat he tgoed gaat met haar nu. Mijn zoon heeft er een longontsteking bij gekregen en is nu aan de anti biotica. Week lang rust en daarna weer bij huisarts langs om na te laten kijken.
N heeft hier buisjes en de neus/keelamandelen zijn verwijderd bij de neus zat ze eind van de dag al weer koppeltje te rollen buisjes idem alleen van de keel is ze een week goed ziek geweest
Morgen is de dag dat bij me zoontje neusamandelen eruit gaan En dat hij buisjes krijgt. Moet 8.45 in t ziekenhuis zijn
Verwijderen van de neusamandel en plaatsen van buisjes is goed gegaan Maar god wat had ik het moeilijk toen hij onder narcose ging. Toen hij uit de narcose kwam was hij het eerste half uur echt boos Wilde niks. Sloeg beker uit me handen Vanacht slaapt hij lekker bij mama
Zielig is dat dan he? En wat voel je je machteloos. Mijn zoontje is toen bijna een uur boos geweest. Verschrikkelijk. Maar dat heeft met de leeftijd te maken zei de verpleegkundige. Ik weet dat ik toen na drie kwartier brak. Zat ik er zelf naast te huilen. En bij de tweede keer (maandje geleden) heeft het een kwartier geduurd. Toen pakte ik een boek met autootjes erbij en was het verdriet over. Maar ik moet zeggen dat ik toen al een week vantevoren begon met uitleggen wat er ging gebeuren en we hebben een filmpje gekeken.
Hier een kleine update Hij lag eerst in zijn eigen bedje Had campingbedje al klaar gezet Eerst ging het goed Maar vanacht werd hij overstuur wakker dus lekker bij me op de kamer. Owja moesten jullie je kind om de 2uur wakker maken? om te laten drinken en zijn neus te sprayen? Dat hoorde ik namelijk van me schoonzusje Maar daar is me niks van verteld in het ziekenhuis
nee hier ook niet bekend hoor, om de 2 uur wakker maken nee, en ook niet neussprayen. zou niet weten wat je hiermee bereikt! jullie hebben het gelukkig ook weer gehad! nu weer genieten