buisjes en neusamandelen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tulip, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    hendrik heeft vanaf 15 augustus oorontsteking kwam steeds weer terug en omdat hij altijd verkouden is heeft hij druk achter het oor dus altijd oorpijn (vanaf de 2de dag na de geboorte neusverkouden/snotterig) hij heeft voor de operatie 2 en halve week een ab kuur gehad, om pijn en koorts te onderdrukken (het was niet meer te doen)
    hij is 10 januari geopereerd neusamandelen eruit en buisjes erin, en ik zou het zo weer doen wat is hij verandert !!!!!!!!!!!!!!!! hij hoort vanalles (klok tikken, dat wij zacht praten etc. echt geweldig) en hij is nog pittiger en natuurlijk geen oorpijn meer!!!!!!!!

ben zelf mee geweest bij de narcose en ontwaken geen enkel probleem!! het eerste uur na de operatie is niet leuk i.v.m bloedverlies en eventueel bloed spugen en slapheid maar daarna was hendrik er weer, hij moest vaak huilen omdat hij schrok van geluiden! ook dag daarna kwam er nog wat oud bloed uit neus en oren!

meenemen wij hoefden alleen een eigen drink fles/beker pyama en pamper mee te nemen (pampers werden daar ook wel gegeven) wel raad ik aan omgeen witte kleding te dragen ivm met bloedverlies

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Nou we zijn weer thuis. Tis me allemaal reuze meegevallen. Papa is mee geweest toen hij onder narcose ging. Toen hij wakker was, was hij het eerste half uur wel boos. Hij zat zichzelf gewoon in de weg en wilde niet zitten of liggen. Na een uur was hij weer aan het rondwandelen en spelen. Hij ligt nu lekker op bed.

3. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Wat fijn dat hij al zo snel weer ging spelen.
    Nu lekker opknappen en hopelijk nooit meer oorontstekingen.

4. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Dat hoop ik ook! Wat zou dat heerlijk zijn.:)

5. tulip

tulip Niet meer actief

fijn dat het allemaal goed gegaan is lautjuh!

Deel Deze Pagina