hoi , ik ben zwanger van de tweede, maar nu vraag ik me af wat handig is. een nieuwe babyfoon (evt met camera) voor beiden aanschaffen, of de oude gebruiken voor de baby. hoe doen jullie dat met 2 of meer kinderen? ik hoor graag jullie reakties! groetjes
Milan is 2 jr en 3 mnd als de kleine geboren wordt. Ik zou geen babyfoon meer bijkomen, echter slapen wij beneden en de kids boven. Hier is het dus wel een vereiste (vind ik zelf). Ik vermoed hem tot 3-4 jaar te gebruiken.
wij hadden hem in eerste instantie over gedaan naar de babykamer. Maar ik miste het wél ontzettend, het geklets enzo van de oudste te horen door de babyfoon. Verder ging het bij ons bijna ontzettend mis toen onze dame wat spullen op elkaar stapelde en ineens in het raamkozijn (1.20 hoog) stond met het raam een stukje open... dus toen hebben wij van de ene op de andere dag een babyfoon met camera aangeschaft, toevallig in de aanbieding voor 40 euro bij aldi.... Dus nu zie ik precies wat onze peuter uitspookt boven en het is ook gewoon weer leuk en gezellig om de liedjes te horen
Wij hadden bij Nathan al een hele tijd geen babyfoon meer. Als er wat is horen we hem wel. Ook als wij beneden zitten en hij boven in bed ligt. Wij slapen zelf op zolder en de kindjes op de eerste verdieping maar hoor Nathan altijd als hij wakker is. Heb nu de babyfoon weer bij Matthijs staan want die maakt nog niet zo veel geluid.
Hier nog nooit een babyfoon in huis gehad, vind dat echt niet nodig namelijk, laat staan met een camera erbij . Ik zou dan dus ook zeggen, gebruik degene die je nu hebt voor de nieuwe baby en de oudste kan toch ook gewoon even roepen als er iets is? Weet niet hoe oud de oudste is, maar iig 2 neem ik aan omdat je dit bij de vragen 'boven' de twee jaar plaatst. Liefs Hanneke.
ik heb nog nooit een babyfoon gebruikt. Me man had bij me kleine meid een gekocht nieuw, maar heb hem nooit gebruikt. Bij haar broers ook nooit, had de deur altijd op een kiertje boven en beneden.......hoorde ze zo ook wel....
De babyfoon (met camera) heb ik gebruikt tot 15 maanden. Het is echt wel duidelijk als ons zoontje wakker is. De babyfoon gaat straks weer gebruikt worden als de baby er is.