Dochterlief verhuist volgende maand naar een groot bed (matrasmaat 90x200). Waar kan ik slagen voor een goed, maar niet te duur dekbed? Bij de Hema is de keuze niet reuze volgens mij. Ikea zie ik ook niet veel. Iemand tips? Bedankt!
Ik zou eerst beslissen wat voor dekbed je wilt: dons, katoen, synthetisch, 4seizoenen enz, dan kun je gericht zoeken. Als je keuze wilt uit schappen vol dekbedden zou ik naar een speciaalzaak gaan.
die van de hema is prima. Anti-allergische en 4 seizoenen. Was in de aanbieding of met stickeractie maar 25.
Mijn dochter heeft afgelopen zomer een 4 seizoenen dekbed van leenbakker gekregen, bevalt erg goed. Is katoen, maar geloof wel dat dat alleen op de buitenkant slaat (tijk) de vulling is geloof ik wel polyester oid. Ze slaapt momenteel onder de winter variant en heeft het heerlijk warm!
Die van de Hema zijn prima. Hier hebben ze de goedkoopste, want die kunnen tenminste ook gewoon in de wasmachine als ze ondergespuugd zijn. Zomer en wintervariant.
Hier van de Ikea. Volgens mij hebben die wel veel keus toch? Wij hebben synthetische dekbedden ivm allergie (van mij en Lisa is ook licht allergisch denk ik). Middel warm volgens mij en zijn echt warm genoeg.
Wij zijn bij ikea geslaagd, enorm veel keus een goede uitleg van de medewerker en een veilig dekbed uitgekozen voor ons zoontje. Volgens mij 30/ 35 euro?
Hema...en die doe ik elke week lekker in de wasmachine met de hoes er omheen. Ik heb er voor beide 2 stuks. Ideaal.
Dank je wel dames! Op de site van de Hema en Ikea kon ik niet veel vinden, maar zo te horen in de winkels wel . Daar gaan we maar eens heen binnenkort.