Mijn zoontje drinkt niet meer uit zijn fles . Hij wil wel melk van een lepeltje en heeft echt dorst , maar sinds hij de bibi fopspeen heeft wil hij absoluut niks meer uit zijn fles . Zodra hij de fles ziet is het gedaan . Zodra hij de speen voelt spuugt hij hem uit , hij wil alleen de fopspeen . Ik heb de difrax fles met de kersspeen . Zal de dental helpen ? Welke speen lijkt het meest op een fopspeen . Ik reageer zo op me oude topic maar de drogist is maar tot 6 uur open dus heeft echt haast hij drinkt gewoon niks !!
De dentalspeen van difrax lijk het meest op de bibispeen maar dat zegt niks over een ''flesspeen'' deze zijn anders. Mijn zoontje kreeg bv en later melk uit de aventfles en als speen had hij difrax dental.
Bedankt voor de tips . De drogisten die open waren waren kleintjes . Op het station en de dirx drogist van de digros die hadden ze allebei niet . Mijn zoontje begint al te huilen als hij de fles ziet . Hij is 6 maanden . Snap er niks van !! Hij heeft vandaag 350 cc ongeveer uit flessen gedronken met krijgsdramas , de rest maar met een lepeltje en dat wil hij heeeeel graag zo een honger en dorst heeft hij . Maar de fles hoeft hij niet , tuitbeker ook niet hij begint gelijk te slaan trappen wegdraaien huilen als hij de fles ziet . Wat een drama . Weet het ook niet meer . Iemand tips ??
Probeer het eens met een tuitbeker, mijn zoontje wou ook al heel snel zn fles niet meer en toen hij zijn drinken in een nuby beker kreeg ging het heel snel weer super goed!