oorpijn en minder horen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamajanneke, 21 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Hoi Allemaal,

woensdagnacht kreeg mijn zoontje (4) ineens oorpijn waarvan huilend wakker werd. De volgende nacht was het de andere oor en die bleef de dag erna ook pijn doen. Hij had geen koorts, dus ik moest t aan zien vd ha. maar gisteren en vandaag hoort hij minder en praat hij zachter als anders. nu ga ik sowieso morgen de ha even bellen hier over, maar vroeg me af of anderen dit herkennen en of t een kwestie is van oren spuiten?
    Hij is nog steeds heel erg neusverkouden wat ook mee kan spelen.

2. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    huisarts gebeld en dit hoort er bij. Kan een week tot 10 dagen duren. Waarschijnlijk vocht achter de trommelvlies of ingetrokken trommelvlies.
    Nog een week doorgaan met de neusspray en dan moet t over zijn, anders weer bellen.

3. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ja neusspray doet hier wonderen bij verkoudheid!
    Ik begin er vaak al mee als ze even vrkouden wordt anders heeft ze zo weer oorpijn!

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    hier nog nooit oorpijn gehad bij de kinderen, dus ik ben er niet bekend mee. als de verkoudheid hevig is gebruik ik normaal ook al neusspray, maar niet gelijk bij de eerste snotterbellen. vaak is t met een dag of 3 a 4 over, maar deze duurt nu al 2 week.

5. Tink

Tink Niet meer actief

Kan ook nog ontstoken zijn. Een van mijn kinderen heeft ook heel vaak oorontstekingen gehad en bijna altijd zónder koorts en pijn. Dus dat kan ook nog!

Deel Deze Pagina