We hebben nu zon stoffe stoelje van de Prenatal maar deze is gewoonweg te klein. Nu ben ik dus op zoek naar een stoeltje/faiteultje voor onze oudtse. Hij is inmddels een meter... Zon schommelstoel van de Ikea vind mn man niks en ik kan (behalve een stoeltje van 110 euro!!) niets vinden... Het moet echt een stoeltje zijn waarop hij lekker tv kan kijken, een gewoon stoeltje hebben we al. Iemand een idee? thanx
Ikea heeft ook een kinderfauteil (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90116553)? Of bedoelde je die?
Kinderstoel ANNE gebogen onderstel rood bij JYSK. Deze stoel heb ik voor mijn zoon in het blauw, ik heb het bij de blokker weg maar deze van Jysk lijkt er precies op. Mijn zoon zit er erg graag in nu. en ik heb een Houtenstoeltje voor hem, zo 1 die ze op de kleuterschool ook gebruiken (goed en stevig materiaal) en daar zit hij ook vaak op te kleuren e.d. bij de salontafel. Maar die blauwe is zijn hangstoel haha.
kinderstoel Ricus Mini Design kinderfateuil, kinderfauteuils, kinderbankje Hier hebben wij een stoeltje vandaan voor onze zoon. Hij bevalt zo goed, dat onze dochter er ook eentje krijgt voor haar verjaardag Gr Heel76