Zoals de titel al zegt, hoelang hebben jullie het ledikantje kort opgemaakt? Ik doe het nu al niet meer namelijk.
Tot je kleine in een slaapzak gaat. Gewoon lang opmaken doe je toch pas als je kind een stuk ouder is en zelf onder de deken vandaan kan komen lijkt mij.
Wij maken het bed van Tess nog steeds kort op, en we blijven gewoon het bedje opmaken met haar groei en zo komen we uiteindelijk wel een keertje boven aan het bedje
officieel hoeft het niet meer als je kleine kan kruipen. (staat in de folder veilig slapen). ik maak het nog steeds redelijk kort op, maar meer omdat mijn zoontje graag bovenin zijn bed slaapt, we hebben alleen een deken om hem in te stoppen bij het slapengaan, hij ligt in een slaapzak.
ik maak het bedje op als een zogenaamd Matrozenbedje. Dan slaapt de baby wel hoog in het ledikant, maar je maakt van een lakentje een soort envelopje. Hij ligt dan op het lakentje dat bovenin is ingestopt onder het matras, dan vouw je dan weer naar voren. Beetje onduidelijk misschien. ik probeer het te tekenen, dit is een doorsnede, de stippellijn is het lakentje en de aanhalingstekens zijn wanneer het lakentje omgevouwen wordt. ander dekentje --------) (--------------------------- hoofd baby ------------------------------------- hier instoppen onder het matras werkt erg handig en wel zo veilig. ik weet niet hoelang ik dat ga doen. groetjes
Ik doe het ook zoals Teske maar ik let niet zo erg meer op dat hij helemaal met zijn voetjes onderin bed ligt. Hij ligt dan ook in een slaapzak met alleen een lakentje over. DUs als hij met zijn hoofd onder het lakentje zou komen, dan maak ik me daar niet echt zorgen over. Het lijkt me niet dat hij in een lakentje kan stikken.
Ik maak ook nog steeds kort op; met haar groei mee...is een gewoonte geworden en ik vind t en fijn idee.
Ik maak ook nog steeds kort op; met haar groei mee...is een gewoonte geworden en ik vind t en fijn idee.
hier wel vrij kort maar zeker niet met haar voetjes tot de onderkant want mevrouw schuift hier altijd toch naar boven en zit in een slaapzak.