hoelang ledikantje kort opmaken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Snoopy1983, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Zoals de titel al zegt, hoelang hebben jullie het ledikantje kort opgemaakt?
    Ik doe het nu al niet meer namelijk.

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Tot je kleine in een slaapzak gaat. Gewoon lang opmaken doe je toch pas als je kind een stuk ouder is en zelf onder de deken vandaan kan komen lijkt mij.

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wij maken het bed van Tess nog steeds kort op, en we blijven gewoon het bedje opmaken met haar groei en zo komen we uiteindelijk wel een keertje boven aan het bedje ;)

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    officieel hoeft het niet meer als je kleine kan kruipen. (staat in de folder veilig slapen).
    ik maak het nog steeds redelijk kort op, maar meer omdat mijn zoontje graag bovenin zijn bed slaapt, we hebben alleen een deken om hem in te stoppen bij het slapengaan, hij ligt in een slaapzak.

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    hmmm misschien dan maar weer kort opmaken ze is pas 3 mnd. Ik had hem nu al 3/4 zeg maar.

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik volg haar groei met opmaken, steeds gaat ie ietsjes hoger! ;)

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik maak het bedje op als een zogenaamd Matrozenbedje. Dan slaapt de baby wel hoog in het ledikant, maar je maakt van een lakentje een soort envelopje. Hij ligt dan op het lakentje dat bovenin is ingestopt onder het matras, dan vouw je dan weer naar voren. Beetje onduidelijk misschien. ik probeer het te tekenen, dit is een doorsnede, de stippellijn is het lakentje en de aanhalingstekens zijn wanneer het lakentje omgevouwen wordt.
    ander dekentje --------)
    (--------------------------- hoofd baby
    ------------------------------------- hier instoppen onder het
    matras

werkt erg handig en wel zo veilig. ik weet niet hoelang ik dat ga doen.
    groetjes

8. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hier ook zo :D

9. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    HIer ook :D

10. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    En ook hier doen we het op die manier ;)

11. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ik doe het ook zoals Teske maar ik let niet zo erg meer op dat hij helemaal met zijn voetjes onderin bed ligt. Hij ligt dan ook in een slaapzak met alleen een lakentje over. DUs als hij met zijn hoofd onder het lakentje zou komen, dan maak ik me daar niet echt zorgen over. Het lijkt me niet dat hij in een lakentje kan stikken.

12. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik maak ook nog steeds kort op; met haar groei mee...is een gewoonte geworden en ik vind t en fijn idee.

13. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik maak ook nog steeds kort op; met haar groei mee...is een gewoonte geworden en ik vind t en fijn idee.

14. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Zo doen wij het ook.

15. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hier wel vrij kort maar zeker niet met haar voetjes tot de onderkant want mevrouw schuift hier altijd toch naar boven en zit in een slaapzak.

Deel Deze Pagina