Sinds ik afgelopen week 1 voeding veranderd heb van BV naar KV, slaapt mijn dochtertje ineens veel slechter 's nachts. Ik gooi het op toeval maar zou het er mee te maken kunnen hebben? Het is namelijk de voeding van 15.00 uur die ze nu als KV krijgt. Dus leek het mij onwaarschijnlijk aangezien ze daarna om 19.00 en om 23.00 nog BV krijgt. Ze sliep eerst door van 23.00 tot 7 en nu wordt ze meerdere keren per nacht wakker.
Bv is snel verteerbaar misschien wordt haar maagje nu groter door kv en heeft ze s'nachst meer honger? ik heb het ook gehad. Maar sinds ik volledig kv geef slaapt die kleine man de gehele nacht. Misschien 23.00 ook kv geven?
Daar zit misschien wat in, ik wil liever niet meer KV geven omdat ik de Bv ook nog zo fijn en speciaal vind.
Ik denk eigenlijk niet dat het er iets mee te maken heeft. Als ze nou direct na dat flesje KV slechter zou slapen zou ik wel denken dat het daardoor komt. Het lijkt mij gewoon toeval. En tja, je kunt proberen een flesje KV om 2300 maar ik zou het niet doen.