spelletjes kinderfeestje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door cat86, 15 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    Hallo, er zullen vast al topics hierover zijn, maar ik kan ze niet vinden op mn telefoon.
    Woensdag is het feestje van mn dochter (ze wordt 5) en ik weet gewoon niet wat te doen. Zelf heb ik vroeger nooit feestjes gehad :)en vriendinnen hebben jongere kindjes.
    Hebben jullie ideeën voor spelletjes en tips hoe het beste de tijd in te delen?
    Het thema is frozen, dus heb een taart en bordjes etc daarvan.
    Alvast hartstikke bedankt.

2. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    Niemand?

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
  4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ezeltje prik - maar dan met Olafs neus :)

Stopdans (altijd leuk!)
    Stoelendans
    Zakdoekje leggen (of iets anders wat weg kunt leggen - kroontje ofzo of een sneeuwbal - verzin iets in frozen trant ;) )
    eierrace (op een lepel een ei (of wederom 'sneeuwbal') naar de andere kant van de kamer brengen zonder dat hij valt)

Indeling:
    11.45 : Naar huis + huis ontdekken :p
    12.30: thuis - kadootjes uitpakken
    12.45: Eten
    13.30: Spelletjes

14.30 : pauze voor een snoepje of ijsje ofzo (als ze dat na het eten niet ophebben)

Verder doet gewoon dansen het ook altijd wel goed en vrij spelen...

Ik heb nu niet zoveel inspiratie maar er zijn nog best veel spelletjes die je kunt doen :) (misschien handig om te vermelden hoeveel kindjes er komen en tot hoe laat het feestje duurt?)

5. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    Bedankt voor de reacties!!. En Athina, ik was vergeten te zeggen dat ze continu rooster hebben en pas om kwart over 2 klaar zijn, ze blijven wel eten. Met dochter erbij 5 kindjes.

Deel Deze Pagina