ik denk dat mijn zoontje "mastrubeerd":S

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sharon20, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Hoi allen,

mijn zoontje is nu 14 maanden en ik heb af en toe het idee dat hij mastrubeerd.. niet met zijn handen ofzo. maar hij gaat dan bv op zijn fietjes zitten of op een blokje wat op de grond ligt op je voet ofzo...

kan dit echt zo zijn of beeld ik me het maar in?? ik wist dat sommige dit vroeg deden... maar zo vroeg ?? of is er wat anders aan de hand

2. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ja hoor, vlgs mij kan dat. Is natuurlijk niet echt masturberen, maar meer iets doen waar hij een prettig gevoel bij krijgt.
    Voel jij je er onprettig bij? Misschien kan je m soms afleiden, maar zou er zeker niet al teveel aandacht aan besteden

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik denk dat je er niet zo'n beeld aan moet hangen. Hij zal echt niet bewust "masturberen" maar misschien wel hebben ontdekt dat het lekker aanvoelt ofzo?! Mijn zoontje grijpt al vanaf dat hij 6 maanden was tijdens het verschonen naar zn piemeltje en niet zo zacht ook! Maar geloof eerder dat hij het een grappig dingetje vindt.... hihi!

4. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik voel me er zelf inderdaad beetje onprettig bij. thuis hebben wij altijd geleerd dat het iets "vies" is.. iets wat je niet doet als er andere mensen bij zijn... ik begrijp wel dat jamie er vast nog niets seksueels bij voorsteld maar vind het gewoon een beetje raar om hem dat te zien doen.

5. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

het kan hoor, maar het beste is om het te negeren en er geen big deal van te maken want dan wordt het alleen maar interessant natuurlijk :D

6. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoort bij de seksuele ontwikkeling. Geen zorgen over maken, gaat vanzelf weer over.
    Ook niet te veel aandacht aan schenken want dan denkt hij dat het iets is wat niet mag.

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Dean doet en heeft het ook!
    Veel aandacht voor z'n plassertje (ik heb er ook een tijdje geleden een topic over geopend;))
    Tegenwoordig doet ie zelfs een "soort van" rijden lijkt het wel op z'n loopkarretje...het zal idd wel een aangenaam gevoel geven
    We besteden er niet teveel aandacht aan, maar verbieden het ook niet. M'n partner is volgens mij trots op z'n zoon die -zo vroeg al- flink wat aandacht en kontakt met z'n pielemans heeft ..hihi

Mirre

8. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Als je t als iets 'vies' ziet snap ik wle dat je t lastig vindt.
    Hij is natuurlijk heel jong en je kan m natuurlijk nog niks uitleggen.
    Ik deed t toen ik ouder was; jaar of 3 of 4 en zat dan aan mijn vagina. Mijn moeder zei altijd dat dat idd fijn was om te doen en t rettig voelde maar dat t iets was om te doen als je alleen was. zo leer je een kind dat t ok is maar wel privé.
    Bij jouw kind kan dit nog niet dus voor nu moet je t maar gewoon laten

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

sluit me hier bij aan. sorry moet ineens denken aan wat onze pup vroeger deed. ik was nog maar een jaar of 11 en we hadden een pup en die begon ineens tegen mijn been aan te rijen. en ik vond het wel grappig. wist ik veel wat dat beest deed?:( dus ik zeg zo tegen mn ma die in de keuken was: mam max pakt mijn been heel stevig vast en beweegt allemaal raar. mn ma komt de kamer binnen en die pakt hem in zijn nek en sleurt hem weg. ( niet pijnlijk natuurlijk he) en ik had echt zoiets van: huh waarom/ is toch lief?:D

sorry fff oftopic maar kreeg even een lach aan de herinnering

10. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    jamie doet ook rijden. hij gaat dan met zijn kruis op een autotje zitten, of op een blokje of iets dergelijks en oefent dan druk erop uit zegt maar... tjah, tis natuurlijk niet echt vies. tis iets wat iedereen doet (zelfs nu nog) maar om het bij je kind te zien vind ik wel heel raar zicht... zeker omdat hij in het "openbaar" (lees in het bijzijn van ons en andere) doet...

11. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hij zit overigens niet aan zijn piemeltje als hij in bad zit of als ik hem aant verschonen ben ofzo...

12. MamaAggie

MamaAggie Lid

1 jul 2009
    34
    0
    0
    leidster kinderopvang
    Lelystad
    Ze gaan nu door krijgen dat het een fijn gevoel geeft... Mastruberen lijkt me een groot woord....

13. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ja ik weet het :D wist niet hoe ik het anders moest omschrijven.... hij doet het waarschijnlijk gewoon omdat hij het prettig vind maar zal er nog geen seksuele link aan vast knopen. vroeg me gewoon af of het normaal is op deze leeftijd en of meerdere kindjes dit doen

14. MamaAggie

MamaAggie Lid

1 jul 2009
    34
    0
    0
    leidster kinderopvang
    Lelystad
    Dat is zeker normaal!!!

15. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoontje die pakt altijd grote knuffels en daar dan op liggen te "gek" doen... Ik zeg dan altijd Oh Nijntje (heeft zo'n grote nijntje) wordt ook weer verkracht... klink misch raar maar zo lijkt het echt. Ik denk dat dit ook "masturberen" is maar het hoordt bij de sexuele ontwikkeling dus ik maak er geen big deal van verder.

16. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Ehm.. Wat Annetske zegt over op die knuffels zo maf doen, dat doet mijn dochter van 15 maanden ook, maar bij haar is er echt niets seksueels aan. Ze lacht erbij en maakt hele enthousiaste grom- en gilgeluidjes en gaat dan idd heel wild op haar knuffel liggen doen, en dat doet ze ook met zachte kleedjes. Haar hoofd duwt ze dan in het 'object' (haha) en dan doet ze van die seksbeweeginkjes (o sorry hoor maar weet echt niet anders hoe ik het moet zeggen whahahaha) met haar bekken. Maar het is definately stoeien. Dat weet ik heel zeker aan haar bodylanguage af te lezen. Wij liggen altijd in een deuk als ze dat doet en zeggen ook altijd dat ze weer iets aan het verkrachten is. Ik kan me echt niets bij voorstellen dat het seksueel is bij haar omdat ze natuurlijk een vagina heeft, dus dan wrijft er niets tegen aan bij dat soort bewegingen maken, en ze lacht er keihard bij. Hihi... Dit is maar een mal verhaal geworden :p

17. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

****proest**** :D:D

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik had een meisje op het KDV die dit constant deed, ze was anderhalf ofzo. Was ook de eerste keer dat ik het mee maakte en vond het wel een vreemd gezicht. Maar het is normaal hoor, alleen je associeert het vaak met 'sexuele gevoelens' terwijl zij het gewoon een lekker gevoel vind.

19. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Hahahaha. Euh... Je reactie maakt het gevoel dat ik over mijn berichtje had er niet beter op, whaha.

20. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Volgens mij is ze gewoon een enthousiaste knuffelaar :D :D :D

Deel Deze Pagina