Meiden ik wil het even aan jullie kwijt hoor Morgen krijgt onze lieve kleine man buisjes hij mag tot 12 uur vanacht wat eten, ik ga hem om kwart over 11 vanavond wakker maken en nog een beetje pap er in doen, want hij word waarschijnlijk pas rond 8 uur geholpen, dan heeft hij thuis al lang gegeten heeft. Ben zo benieuw hoe het gaat als dit gedaan is.
Sterkte en succes voor morgen! Moet een gek idee zijn om je mannetje ineens uit handen te geven. Hopelijk wil hij vanavond wat eten...
meis heel veel succes met Sven morgen !! Ik hoop dat hij gauw weer gewoon lekker de oude is en geen pijn meer heeft zodat hij gewoon lekker kan spelen en plezier kan maken en natuurlijk ook weer heerlijk slapen! Das voor paps en mams ook wel weer eens lekker Beterschap alvast en we komen deze week wel even een keer langs om te kijken hoe het gaat. We hebben nog een kleinigheidje voor Sven omdat hij zo ziek is Liefs Sassie & Tycho
Mijn zoontje krijgt 11 maart ook buisjes! Ik hoop zo dat hij er van op knapt. Gelukkig is het maar een kleine ingreep maar je geeft je grootste bezit uit handen! Succes morgen, laat je even weten hoe het gegaan is? Knippen ze trouwens ook zijn neusamandel?
Mijn dochter heeft ze al een keertje gehad en moet binnenkort voor de tweede keer. Ik moet zeggen, het viel mij echt 1000% mee! Eigenlijk stelde het niks voor en mijn dochter liep zelf het ziekenhuis uit 1 uur na de operatie. Ze heeft het er nooit over gehad en het deed geen pijn. Dus als je een beetje gespannen bent, wat ik me goed kan voorstellen, hoop ik dat je wat aan deze ervaring hebt.
Zo we zijn weer thuis. We waren als eerste aan de beurt. Het ging op leeftijd en hij was dus gelukkig de jongste. Manlief is mee geweest om hem onder narcose te brengen. Toen dit gedaan was kwam hij weer terug in de kamer om samen met mij te wachten. Na ongeveer 8 min kwam de kleine man al gillend bij ons terug. Ik heb hem gelijk uit het bedje gepakt en bij me gehouden (dit mocht). Hij was behoorlijk overstuur, maar dit was na dat wij de woezel en pip tv aangezet hadden (dus dat draai tv-tje) gelijk over. Hij begon er al weer heerlijk op te meppen. Na ongeveer een half uur mochten we naar huis. Gelukkig want al die kindjes kwamen overstuur terug op dezelfde kamer als waar wij zaten. Wij zijn naar het restaurant beneden gegaan en hebben hem daar nog verder bij laten komen. Er zat helemaal niemand dus was heerlijk relaxt voor hem. Toen hij goed wakker was hebben we hem daar een fles gegeven en hierna rustig naar huis gereden. Hij ligt nu in de box te spelen met zijn nieuwe sesamstraat balon. Al met al is het ons meegevallen en zijn we blij dat het gedaan is. Nu hopen dat dit ook echt gaat helpen.
Gelukkig heb je het achter de rug. Ik had idd al eens gehoord dat het echt maar een paar minuutjes duurt. Wel vervelend dat hij zo overstuur was. Nu maar lekker vertroetelen.
Goed te lezen dat het gebeurd is! Fijn dat je hem gelijk om mocht pakken nadat hij terug kwam. Valt ook niet me voor sven na al dat gedoe !! Hoop dat hij zich snel beter voel en dat hij geen problemen meer heeft nu met zn oren! Liefs