ik wil as zondag voor het eerst gaan zwemmen met me kleine meid (nu 3 maanden) nou vroeg ik me af of jullie iets van een zwemband meenemen ik heb iets gelezen over de swimtrainer is dat handig of houden jullie je kindje gewoon zelf vast in het water
hoi de eerste keren dat ik heb gezwommen met mijn zoon heb ik hem zelf vastgehouden. Hij vond dit heerlijk. Na 10 minuten merkte ik al wel dat hij moe werd, kon zijn hoofdje niet goed meer rechthouden. Nu vind hij het heerlijk in de swimtrainer. HIj heeft hierin alle vrijheid, kan zich goed bewegen en kan niet kopje onder gaan. groetjes SUzanne Ps veel plezier
Tijdens het vrij zwemmen zijn zwembandjes verplicht in ons zwembad. Alleen tijdens het babyzwemmen mogen we haar los meenemen. Haar vasthouden werkt echt prima, vinden ze super! Inderdaad zal ze waarschijnlijk na 10-20 minuten echt heel moe zijn... En let er vooral op dat haar schouders zoveel mogelijk onder water blijven. Boven water koelt het heel snel af. Wij zwemmen al met ons meisje sinds ze 2 maanden is. Ook al kan de Swimtrainer officieel vanaf 3 maanden, denk niet het echt werkt als ze nog zo klein zijn... Wij hebben hem pas voor het eerst gebruikt toen ze 6 maanden was.
Hier wilde mijn baby zeker in het begin Heel Dicht bij mama zijn, hij zat tegen em aangeplakt en even later wilde hij wel wat drijven enzo en vond dat wel leuk, maar in een band had ik hem echt nog niet moeten doen. Het is ook heerlijk spelen met je baby en ik ben de eerste keren niet langer dan 15/20 min in het water geweest. Toen was hij echt doodop. Veel plezier, het is heerlijk!
Hoi, Ik zwem al met mijn ventje sinds hij 8 weken is wij hebben de swimtrainer nog niet gebruikt ik vind het veel te leuk om hem vast te houden. In het zwembad heb ik wel veel kindjes gezien die erin zaten en ze leken het prima naar hun zin te hebben.
bedankt voor de reacties ik hou me kindje gewoon lekker bij me zondag zonder swimtrainer en net wat jullie al zeggen het is maar heel even na 10-20 minuutjes zal ze heel moe zijn zeker de eerste keer