Net als een stier :-)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ssgerundt, 23 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Heeft iemand van jullie het ook ooit mee gemaakt dat jullie kleine met de neus ging fronsen en ging snuiven als een stier?
    Waarom doen ze dat?
    BOOS misschien?

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

hahah ik ken het hahaha ik moet er meteen weer om lachen, hij gromt dan ook echt... die kleine van mij is dan niet boos ( denk ik ) want hij moet er na heel erg lachen het lijkt wel alsof hij het leuk vind :D

3. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Daan maakt ook wel eens snuivende geluiden, volgens mij vind hij dat gewoon een erg interessant geluid. Hij vind het bijvoorbeeld ook erg leuk om heel hard en hoog te gillen (af en toe word je bijna doof van hem).

Als je kindje boos is merk je dat gauw genoeg aan de lichaamstaal, lijkt me.

Groetjes, Wendy

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hihi Lynn doet dat ook....als ze boos is of als ze gekke bekken aan het trekken is. :D

5. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    op kdv waar ik werkte deed een baby heel erg diep ademhalen en dan heel snel achter elkaar, volgens mij vond hij het gewoon leuk om te kunnen doen

6. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    denk dat ze ontdekt heeft hoe het moet en het leuk vind. Als ze boos zijn merk je het wel.
    Wij hebben er eentje die het erg grappig vind om te hoesten. En gillen ook ja, hihi

7. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

hahah civan heeft dat ook een tijdje gedaan :D

8. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hier af en toe ook een stiertje
    en indd hoesten vind ie ook leuk helemal als je hem nog even nadoet