kan je met 6 maanden nog een kamp leiden?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door HMul, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HMul

HMul Nieuw lid

17 mrt 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha allemaal,

Ik ben nu voor het eerst zwanger (nu zo'n 3 maanden), en heb voordat ik zwanger was toegezegd een tienerkamp te zullen leiden in de zomer. Ik ben dan ruim 6 maanden zwanger.
    Die tienerkampen zijn hele intensieve weken, en ik vind het lastig om in te schatten hoe fit je dan nog bent en of je zoiets dan nog prima kunt doen? Iemand hier ervaring of tips mee? Ik weet dat het ook per persoon heel verschillend kan zijn en lastig in te schatten;)

Hoor het graag!!

2. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Als ik naar mezelf kijk zou ik t nu ook nog prima kunnen en denk over een aantal weken ook nog wel. Maar zoals je zegt: de ene zwangerschap is de andere niet.

3. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ligt er aan hoe jij jezelf voelt lichamelijk
    je bent zwanger en niet ziek...!!!

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik dnek dat vooral het gebrek aan slaap je op gaat breken....

5. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    pfff ik voel me verder echt nog wel goed maar daar zou ik dus niet aan moeten denken.. Heel weinig slaap enzo.

6. Ganzje

Ganzje Actief lid

5 nov 2012
    264
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik moest er niet aan denken zeg ... Maar ik heb bekkeninstabiliteit.

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Bij mijn zwangerschap van mijn zoontje rende/huppelde/hopste en liep ik met de laatste dagen nog vrolijk rond. Helemaal niks aan het handje.

Maar ik denk echt dat je gewoon naar je eigen lichaam moet luisteren de komende tijd. Als jij je gewoon goed voelt, waarom niet?

8. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Ik zou het gewoon doen, maar ik voel me dan ook ongesteeds prima. Wat Bibi zegt; zelf goed aanvoelen, je bent zwanger, niet ziek.

9. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Wel stoer... zou ik je collega's zeker veel foto's laten maken!

10. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Als je je goed voelt gewoon doen, anders iemand standby laten zijn voor je?!
    Als het echt niet mocht gaan je dan of naar huis kan of kan blijven?

11. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Had ik nog zo gedaan!
    Maar liep dan ook met 37 weken van Noordwijk naar Katwijk en terug.....

Trouwens je collega kamp leiders zullen ook wel snappen als je evt. iets eerder naar bed wil.... Toch?

12. Sempje

Sempje Niet meer actief

Ik zou vlak voor mijn verlof nog mee gaan als leiding op een kamp, maar ik ga dat niet meer doen. Die kampen zijn met zo'n 4 uur slaap per nacht echt slopend en ik weet nog hoe kapot ik tijdens mijn eerste zwangerschap was zo tegen het verlof aan.
    Luister naar je eigen lichaam, misschien gaat het met 6 maanden nog prima! Maar als het te veel is gewoon niet doen :)

13. Lenne

Lenne Actief lid

16 mei 2011
    218
    0
    16
    Ik heb met 17 weken zwangerschap een tienerzeilkamp geleid en dat ging prima! Af en toe sliep ik overdag een uurtje als de kids vrije tijd hadden en dat was goed vol te houden. Als jij je fit voelt, gewoon doen!

Deel Deze Pagina