hallo dames, ik zit met iets en ik zou graag een beetje gerustgesteld willen worden! ik ben al 3 weken serieus misselijk geweest en nu sinds gisteren(zaterdag) is het al een heel stuk minder en vandaag ben ik niet meer misselijk geweest,wel een vol gevoel in mijn maag. wat me ook opvalt is dat ik geen gevoelige borsten meer heb,ze zijn nog wel "zwaar",maar ze doen geen pijn meer! heeft iemand hier ervaring mee dat plots alle kwaaltjes weg of minder zijn? ik ben bang dat het mis gaat lopen! groetjes sofie
Hoi, ikzelf had zo'n twee weken geleden opeens ook nergens last meer van, en bovendien had ik ook nog bruinverlies, dus de alarmbellen gingen bij mij al rinkelen. Uiteindelijk bleek bij een echo dat alles voorlopig goed verloopt, en mijn gyn zei dat je hormoonschommelingen kunt hebben, waardoor je je opeens weer prima voelt, en daarna weer beroerd. Ondertussen heb ikzelf ook weer wat last van kwaaltjes, dus ik zou niet ongerust zijn en even genieten van deze "pauze" Groetjes, Sunnyke
sofie28, ik heb precies hetzelfde, mijn borsten zijn over, hoofdpijn weg, wel af en toe een steekje of krampje in de buik... verder heb ik niet te klagen. Morgen ga ik huisarts bellen en weten we meer na de afspraak. Zolang je geen bloed verliest (meer als een drupje) met hele pijnlijke krampen die niet over gaan zou ik mij denk ik zorgen gaan maken, nu is onzekerheid wat bij mij ook speelt heel normaal.......
ja,ik wil wel genieten,maar omdat dat zo opvallend is maak ik mij toch zorgen! allè het is zo raar hè!?je bent die kwaaltjes gewoon en plots zijn ze weg! gelukkig heb ik dinsdag mijn echo,ik hoop op goed nieuws! groetjes sofie