Buiten camera ivm buurvrouw

Discussie in 'De lounge' gestart door Oranjerood, 3 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oranjerood

    Oranjerood Actief lid

    12 feb 2014
    128
    59
    28
    Bedankt voor je reactie. Een vriendin van me heeft die idd ook en die is er wel tevreden over. Die pushmeldingen bij beweging is idd erg handig.
     
  2. Oranjerood

    Oranjerood Actief lid

    12 feb 2014
    128
    59
    28
    Bedankt voor de info! Ja daar was ik me al wel bewust van. Het is in principe alleen de bedoeling echt onze voor en achtertuin goed in beeld te brengen, dus dat zal verder geen probleem zijn als hij recht op de tuin gericht staat.

    Buurvrouw heeft echter wel iets voor het raam staan wat op een camera lijkt en richting onze tuin gericht staat. Ik ga eens kijken of ik hier iets mee kan.. Is in ieder geval zeker iets om rekening mee te houden!
     
  3. Oranjerood

    Oranjerood Actief lid

    12 feb 2014
    128
    59
    28
    Ik heb inderdaad meteen aangifte gedaan. Het waren steeds kleine incidenten, maar dit was echt de druppel. Ze gaat trouwens gewoon door nadat de politie op de stoep stond. Ben er zo klaar mee.
     
    Syane en Paardenbloem vinden dit leuk.
  4. Oranjerood

    Oranjerood Actief lid

    12 feb 2014
    128
    59
    28
    Ja echt heel vervelend. Heb ook meteen aangifte gedaan. Achteraf vraag ik me af waarom ik zo lang heb gewacht want ze ging steeds verder met ruzie uitlokken en nare dingen doen. Maar mijn man en ik zijn beide een beetje ingesteld van; ach gewoon negeren dan houdt ze er misschien mee op. Niet dus. Ze heeft letterlijk gezegd dat ze ons hier weg wil hebben, dus daar zal ze wel even mee door gaan nog.
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  5. Oranjerood

    Oranjerood Actief lid

    12 feb 2014
    128
    59
    28

    Ze wil ons hier heel graag weg hebben, maar we wonen hier al 8 jaar heerlijk! Zij is hier sinds ong 2 jr geleden pas komen wonen. Ik ga me niet laten weg jagen door haar! We hebben geen plannen of behoefte om te verhuizen, dus dat zal ik ook zeker niet gaan doen. Hier in de omgeving zullen we niet snel zo'n fijn huis in zo'n fijne buurt treffen. Misschien dat zij zich nog bedenkt en toch zelf maar weg gaat :p
     
    Syane vindt dit leuk.
  6. Oranjerood

    Oranjerood Actief lid

    12 feb 2014
    128
    59
    28
    Het vervelende is dus dat ze het afgelopen jaar steeds van die zielige pesterijen heeft gedaan die vaak moeilijk te traceren waren. Zo slim is ze dan ook wel weer.. dus vandaar dat ik ook niet eerder bij de woningbouw heb geklaagd. Echter worden de incidenten wel steeds vervelender, waardoor ik zoiets heb van; als het op beeld staat dan kan ik tenminste iets bewijzen. Ik houd nu in ieder geval alles bij.
     
  7. Oranjerood

    Oranjerood Actief lid

    12 feb 2014
    128
    59
    28
    Dank voor je reactie. Ja toen ze hier kwam wonen en we nog op goede voet met haar waren, vroeg ik haar waarom ze helemaal hierheen verhuisd was vanuit haar vorige woonplaats. Ze gaf aan graag een nieuwe start te willen en rustig willen leven met haar kinderen. Na verloop van tijd kreeg ze ook steeds vaker met mensen uit de buurt een aanvaring. Toen dacht ik al, wat een apart mens. Hoe krijg je het voor elkaar om binnen 3 maanden al 3 mensen aan de deur te krijgen waarmee je ruzie hebt. Nu heb ik dus zelf ervaren dat dat dus niet zo moeilijk is :roflmao: Ik heb nu aangifte gedaan en me idd voorgenomen dat mocht er nu iets voorvallen, ik meteen de politie bel voor een mutatie. Ik ga van de week ook contact opnemen met de woningbouw en daar mijn klacht neerleggen en de aangifte meesturen.
     
  8. Oranjerood

    Oranjerood Actief lid

    12 feb 2014
    128
    59
    28
    Hoor ik vaker over! Ga eens kijken, thanks!
     
    Baby09 vindt dit leuk.
  9. Oranjerood

    Oranjerood Actief lid

    12 feb 2014
    128
    59
    28
    Zal die app eeens even opzoeken, thanks! Ja duidelijk beeld is wel zo handig. Als we dan toch iets neerhangen, dan moet ze er ook goed opstaan, haha! Anders hebben we er nog niks aan.. Hopelijk schrikt het haar genoeg af om gewoon zich gedeisd te houden.
     
  10. Oranjerood

    Oranjerood Actief lid

    12 feb 2014
    128
    59
    28
    Thanks, ga eens kijken! Al zou alleen de lamp al aanslaan op beweging zou al een hoop schelen denk ik! Maar veel gebeurt ook overdag..
     
  11. Roodborstj

    Roodborstj Actief lid

    17 mei 2020
    271
    262
    63
    Vrouw
    Wij hebben een foscam camera hangen. Super ding! Neemt alleen op bij beweging en super duidelijk.
     
    Rosa Canina vindt dit leuk.
  12. Roodborstj

    Roodborstj Actief lid

    17 mei 2020
    271
    262
    63
    Vrouw
    Lamp met sensor hebben we ook. Van de action. Kost geen drol en gaat al jaren mee. Goed fel licht ook.
     
  13. Rosa Canina

    Rosa Canina Fanatiek lid

    28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Die hebben wij ook! :thumup:
     
  14. Rabi

    Rabi Fanatiek lid

    9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Wow pittige dame dus! Maar op zich gunstig dat ze al met meerdere mensen aanvaringen heeft, dan sta jij ook sterker. Probeer eventueel ook contact met hen op te nemen als het blijft aanhouden. Als zij ook aangifte doen heb je een sterkere case. En de woningbouw zou ik zeker contacten!

    Sterkte! Lijkt me echt horror. Mijn buurman woont ver genoeg bij me vandaan om er niet persoonlijk last mee te hebben. Maar hij is 1 op 1 ook geen onvriendelijke man, vooral iemand die veel heeft meegemaakt en vaak wat verward is (en dan met alcohol op harde muziek gaat draaien en in het wilde weg op zn balkon gaat schreeuwen). Hierdoor voel ik me niet bedreigd, maar is het vooral soms wat irritant qua geluidsoverlast. Ik ben al lang blij dat ik niet direct naast hem woon (dan zou ik wel flink gespannen zijn, dan is dat geluid echt niet te doen).
     
  15. NdNk

    NdNk Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Je bent aangevallen?! Serieus? :eek:
    Ik geloof dat mijn man haar in de avond een bezoekje had gebracht! Koekoek.
     
  16. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.801
    14.143
    113
    Buurvrouw heeft hier een ring deurbel met camera sinds de inbraak bij haar (we hadden t wel snel door, maar helaas net niet snel genoeg) zij is inmiddels aan haar derde bezig in 1.5 jaar tijd door diverse problemen. Nu is ze 70+ maar niet algeheel digibeet, zr appt er lustig op los, digitaal bankieren, tikkies en snapchat met dr kleinkinderen zeg maar. Mijn moeder doet dat bijv. allemaal niet, die appt dat is de max :roflmao:
     
  17. Mjmw

    Mjmw Actief lid

    5 dec 2013
    221
    54
    28
    Thuis genieten van de meiden
    Winschoten
    Wij hebben sinds kort een netatmo camera. Deze neemt alleen op bij beweging, en je kunt aangeven of hij dieren wel of niet moet opnemen. Je kunt ook in t donker een lamp aan laten gaan.

    Ook wordt hij verbonden via je Wi-Fi met je telefoon, dus je krijgt er melding van dat er wat loos is dan kun je ook live meekijken.... misschien een optie? Ook kun je het bereik duidelijk aangeven en evt verkleinen naar alleen je eigen tuin....

    Succes!
     
  18. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.629
    7.296
    113
    In dat geval heb je niets meer te verliezen, en zou ik alles in het werk stellen om haar weg te krijgen. Dan kan ze het krijgen.
     
  19. Celika

    Celika Fanatiek lid

    15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Wij hebben ook een plaatselijk bedrijf laten komen en dat gaat via de app IDMMS plus.
    Net zoals krulpeterselie zegt echt haarscherp beeld in de nacht!
    Super fijne app en zijn er erg blij mee.
     
  20. Poppy4

    Poppy4 Bekend lid

    13 jan 2016
    707
    480
    63

Deel Deze Pagina