Ik verschoon ook van gewoon in de wagenbak of op een bankje bij een restaurantje als er niks voor handen is, met een verschoonmatje eronder is het zo gebeurd. Ik heb ook een thermoskan gekocht bij de xenos en doe daar het water in op de goede temp.
Je mag moedermelk ook op kamertemp. geven. Deed ik ook. Nooit geen problemen gehad. Ik zou wel als je weggaat en het is een beetje fris buiten door koude wind ofzo, de fles wel in isolatie hoesje doen, dan koelt het in ieder geval niet verder af. En verschonen deed ik vlak voor weggaan en bij thuiskomst, maar dan moest ze toch alweer een fles. Maar dan heb ik het over tussen voedingen door even winkelen, niet over hele dag er op uit. Hebben we ook nog niet gedaan, meisje is pas half jaar.
Hier lust ze ook prima koude moedermelk. Ook uit de koelkast, of ontdooid uit de vriezer. Gewoon een keer thuis proberen, weet je dat ook weer
Toen m'n dochtertje nog in de kinderwagenbak lag deed ik haar daarin verschonen, ik vind die aankleedkussens niet zo fris in de openbare ruimtes
Toen onze man nog in de kinderwagenbak lag verschoonde ik hem daar in en nu doe ik het op verschoningsmatje op een tafel of stoel. Maar idd alleen bij een poep of overvolle plasluier. Voeden in het openbaar had ik nooit problemen mee, shirtje omhoog en hemdje omlaag. Niemand die wat zag, behalve een lief klein koppie Gekolfde melk kan idd op kamertemperatuur, volgens mij gaan er juist voedingsstoffen verloren als je het zou laten opwarmen in de magnetron.