in april..... en nu zitten mijn man en ik te denken over een verjaardagskado... maar we komen er maar niet uit..... ik dacht aan een tv.... maar mijn man vind dat niet leuk... omdat ze dan teveel tv zou gaan kijken.... dacht ook aan play mobiel maar hier in huis is het zo 3x spelen en het is klaar en saai.... en speelt er dan niet meer mee... afgelopen zomer heeft ze een nieuwe fiets gekregen... en als je aan haar vraagt wat ze wil... dan weet ze niets..... wat geven jullie de kinderen kado met hun 7de verjaardag?
Mijn dochter heeft voor haar 7e verjaardag een hoop "grote meiden dingen" gekregen (niet van mij maar van vrienden). Een opmaakpop, haarspulletjes, oorbellen (ze heeft gaatjes), mooie borstel met mooie spiegel etc etc etc Een iemand kwam op het heldere idee om haar disney parfum te geven.. TIP: NIET DOEN Vieze stinkzooi
Mijn dochter heeft voor haar 7e verjaardag van ons, maar ook van vriendjes en vriendinnetjes veel spulletjes van Top Model gekregen en ze vond het helemaal fantastisch. Allerlei schriftjes, potloodjes, gummen, etui, portemonnee, rugzak e.d. Verder kreeg ze van opa en oma nog een fototoestel.
ja lindsey vind dat ook helemaal te gek idd!!! ze heeft ook de boeken van paarden en honden hahahaha jamietje ik kan het met die parfum idd ze heeft een jaar geleden een hele fles leeggespoten in haar kamer whahahahaha het heeft een weeklang naar zoete zooi geroken hierzo hahaha verder zijn we er nog niet echt uit... ze weet het zelf ook niet haha
Hm laatste keer dat ik op een verjaardag van meisje dat 8 werd was kreeg ze van haar ouders een ds (van marktplaats overigens) En van ons de accessoires
Onze dochter wordt ook 7 in april en van ons krijgt ze een nieuwe fiets. Deze heeft ze toch nodig en of we er nu een kopen omdat ze hem nodig heeft of dat ze hem voor haar verjaardag krijgt. Komt mooi uit dit keer en zij helemaal gelukkig dat ze voor haar verjaardag een nieuwe fiets krijgt. Ik weet niet of ze van lezen houdt en hoever ze er mee is maar mijn dochter vindt de boeken van Heksje Lily en Geronimo Stilton erg leuk.
Mss buitenspeelgoed? Geen idee hoe jullie wonen, maar wij hebben vorig jaar onze dochter een trampoline kado gedaan, schot in de roos.. Verder eventueel skeelers (of rolschaatsen) + bijbehorende bescherming. Mss een leuke radio,cd speler voor op haar kamer? En dan wat leuke cd'tjes erbij. Houdt ze van een sport waar ze nog niet op zit? Dan eventueel opgeven en dat dan vertellen op haar verjaardag en de bijbehorende kleding en accessoires kado doen?