Ons zoontje is bijna 1 jaar en geeft geen kusjes. Hij kan wel zwaaien en high fiven en eten/speentje delen. Maar een kusje geven aan ons snapt hij niet en hij vindt het ook niet echt leuk als wij hem een kusje geven (draait zijn hoofdje weg). Is hij gewoon niet aanhankelijk of is hij te jong om het kusje geven te snappen?
mijn zoontje geeft sinds een maand kusjes als je hem smorgens uit bed haalt is het bijna het eerste wat hij doet met open mond een kusje geven en heel gericht naar de mond ook als je het kusgeluid maakt krijg je een kusje maar indd wat jij zegt als je soms een kusje geeft kan hij ook heel bewust wegdraaien zegt niets denk ik
lars houd er ook niet van, niet om ze te krijgen en geven ook maar heeeeel af en toe, maar hij legt wel zijn hoofje tegen je aan en meestal zegt ie dan hee skat, zijn manier van een knuffeltje. ach, ik pak wat ik pakken kan.... :-D
Britt is ook geen kusser... heel afentoe wil ze er is een geven...ze deed diet overegens rond 11mnd voor het eerst..
het is natuurlijk verschillend per kind.. sommige kinderen zijn echte knuffelaars en anderen totaal niet.. maar dat is nu nog moeilijk zeggen... mijn neefjes waren rond danisha's leeftijd ook totaal niet knuffelig en nu met 2 jaar wel dus ik heb nog hoop
Het verschilt natuurlijk per kindje,ik denk dat Sophie het met een maand of 10 deed...ze doet het overigens alleen als zei het wil haha...geef haar geen ongelijk
Mijn zoon van 16 maanden geeft nog steeds geen kusjes. Het verschilt denk ik per kindje. Wel wil die heerlijk knuffelen maar die kusjes hahaha die willen nog niet.
Hier ook geen kusjes hoor; wel paar keer uit enthousisame een soort open mond "kus" werd me kin en gezicht bijna opgegeten hihihi was wel erg schjattig maar heeft hij 3 x gedaan ofzo
Hier had ik wel zo'n knuffelbeer, maar nu hij groter wordt worden het andere kusjes. Eerst kam hij met open mond op me af en begon m'n lippen te likken. (staat misschien een beetje raar, maar was wel héél lief ) Nu komt hij met z'n voorhoofdje naar je toe, daar mag je een kus opgeven. En af en toe krijg ik een kusje van hem.
Sinds een week of drie is Nick helemaal into het kussen! zo leuk, maar dat heeft dus ook wel effe geduurd.
Ik ook niet Lijkt me zooo leuk. Hij is al niet aanhankelijk of knuffelig. Misschien wel typerend voor een jongetje?
hier nog een knuffelbeer. ik krijg al een tijdje van die kwijlerige "open mond" kusjes.. inderdaad zelf veel kusjes geven
hahahaha nog meer Wie weet komt het bij mijn knuffelbeer ook snel, hij is al immers 16 maanden, als ik bij jullie zo lees dan is mijn knuffel wel een beetje laat