Onderburen die uitgebreid hun schuur gaan uitmesten met veel herrie en een blaffende hond in de tuin terwijl ik na 3 nachtdiensten echt toe was aan een beetje slaap vanmorgen....
Ik vraag me vooral af of iedereen hier werkelijk zijn dag laat verpesten door deze irritaties, of zoeken jullie ze gewoon om iets te kunnen posten hier? Ik kan vandaag alleen maar denken 'oooh zon', 'oooh vogeltjes', 'ooooh, buitenspelende kindjes'.
Blaffende honden en mensen die hun auto op de gezamenlijke oprit zetten (is maar 1 auto breed en leidt naar 3 achtertuinen) waren tot voor kort grote ergernissen. Gelukkig hebben onze directe buren geen honden meer. En dat parkeren gebeurt met de huidige buren maar héél soms. Dus ik heb maar weinig te klagen
Nou echt he? Poehee! Alsof de hele buurt er rekening mee moet houden dat iemand nachtdienst had. En, dat moet De Buurt uiteráárd kunnen ruiken En natuurlijk mogen kindjes geen lawaai maken. En honden, laat staan vogels! Gadverdamme!!! Hier een grote gezelligheid. Iedereen loopt in en uit. Opgevoede en (volgens de mening van velen hier) niet-opgevoede kindjes. Ik vind het heerlijk en gezellig. En, veel kindjes zijn zo slecht niet, maar hebben slechts een andere opvoeding..
Wauw wat een irritaties! Ik ben blij dat ik daar geen last van heb. Wij hebben gelukkig niet zo snel ergens last van. Iedereen mag lekker op zijn manier genieten. Lijkt me best lastig als je je zo snel ergert dat zelfs je eigen hond of de buurkinderen irritant zijn.
Aan de hangjeugd in het park aan onze tuin.. hangen vind ik niet erg, maar ze schreeuwen de meest lelijke woorden, laten hun zooi slingeren incl zakjes drugs en lege flesjes drank. En net vonden ze het ook leuk om vuurwerk af te steken Gelukkig zitten ze er meestal pas einde middag en de avond
Geen irritaties Kinderen spelen allemaal samen in de straat. Iedereen is lekker bezig buiten gewoon een gezellig sfeertje
Ik erger me aan mezelf . Ik heb nogal de neiging om tijdens het autorijden te schelden op andere weggebruikers. Niet handig als je vergeet dat je je raam open hebt omdat het warm is... Of boos worden op mijn dochter in de tuin zoals ik zou doen als ik binnen ben, maar me dan realiseren dat we buiten staan. Niet dat ik nou nare dingen doe ofzo, maar sommige dingen formuleer je toch vaak net even anders als je weet dat je buren meeluisteren. En dat laatste is gelijk mijn grootste ergernis wat betreft anderen: mijn buren die werkelijk alles willen meeluisteren en niet te beroerd zijn om er later eens op terug te komen wanneer ik ze tegen kom. Terwijl dat gesprek dus helemaal niet met hen gevoerd is.
Whaaa wespen! net eentje in de woonkamer gespot. Onze dochter is ook uit de tuin gevlucht door die rot beesten. Ik haaaaaaat wespen. Vorig jaar een paar keer door ze gestoken
Enige wat vrij irritant is, de honden van een paar huizen verderop. Standaard blaffen savonds, zo'n 1.5 uur lang en dan roept de buurvrouw steeds dat ze ermee moeten stoppen. Maarja, het is nou eenmaal zo, ze zullen misschien ook weleens last van ons hebben. Ga mn dag er niet door laten verpesten.
Geen irritaties. Onze kinderen zijn de enige kinderen in de straat. De buurvrouw zei, meteen toen we hier kwamen wonen al, dat ze blij was dat er weer wat leven in de straat was. Nou leven heb je wel met die dames van ons
Wespen inderdaad! Ik ben er zelf niet eens bang voor maar m'n dochter is nog zo jong dat ik bang ben dat zij er één vast pakt, er één in haar drinken gaat zitten, etc. Verder irriteer ik me niet vlug, wel vervelend soms dat mijn dochter (en ik dus ook) 's ochtends vroeg wakker wordt geblaft door de teckel van de buren... Maarja, ik laat 't maar los...
Woon jij ook naast mijn buren? Speelhuisje strak tegen de schutting aan geplant, en maar over de schutting hangen en halloooo roepen, ‘wat doe jeee?’ Negeren helpt ook niet helaas We zijn de tuin aan het doen, en het liefst zet ik er een grote hoge struik neer
Mijn eigen peuter . Blijkbaar is het met mooi weer en buiten lopen extra leuk om zelf extra rondjes te rennen, weg te rennen en de meerijdplank op en af te springen . Héél véél extra geduld nodig gehad haha. Hetiseenfase, hetiseenfase, hetiseenfase (2,5)
Wow. Doen Mijn kinderen maken, geloof het of niet, ook ruzie in de tuin. Ik zou me kapot lachen als de buurman de tuinslang erop zou zetten. Weten ze dat ook weer
Ik sluit mij bij Adje aan. Ik irriteer me vrijwel niet. Af en toe een vuurkorf: prima. BBQ: be my guest. Huilende kinderen: doen die van mij ook wel eens. Zolang het normale leefgeluiden zijn en niet constant vind ik het allemaal prima.