Buiten kruipen?? Wat om knieën te beschermen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vruchtje24, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik trek Charlotte een iets dikker spijkerbroekje aan als ze naar buiten gaat, geen probleem hier.

2. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Ik vind die sokken ook wel een geniaal idee... muppie hier kan wel lopen, maar durft nog niet goed los (en zeker buiten niet, zonder stoelen tafels en banken waar je jezelf eventueel aan op kan vangen.. schijtebroekie hahaha)

Weet trouwens niet echt of ik het veel nodig ga hebben, want volgens mij vindt ze er zelf niets aan om buiten te kruipen... ze gaat liever kontschuiven :( :( (geen gezicht voor een kind van bijna 14 maanden, maar wel schattig...)

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Oke bij die van jou is er duidelijk iets aan de hand, maar mijn dochter kroop gewoon door de tuin toen ze 15 mnd was. Ze had een paar oude broeken die ze mocht slopen en verder had ik iets van ze gaat maar lopen als ze het niet meer fijn vindt. Dus in mijn geval was dochter ook al 1 jaar geweest, maand later liep door de tuin ipv te kruipen.

De zomer ervoor kroop ze ook door het gras maar moest ze nog echt wennen en sloopte ze geen kleren.

Sorry als ik jou heb beledigd Mirell

4. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah ok haha, ja ik vermeed zulke plekken meestal en mijn dochter was ook wel tegen te houden dus daar zit wel een giga verschil in dus ik heb er dan gewoon geen ervaring in :)
    Maar dochter heeft krap aan 3 maanden gekropen en toen ging ze los lopen ;)

Zou wel een cute gezicht zijn denk, beenwarmers over de knietjes (open geknipte sokken)

5. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Precies, mijn dochtertje vonden kruipen makkelijker dan lopen, had er gewoon geen zin in, dus met het goede weer buiten gezet, en na een tijdje kruipen wilde ze toch maar liever lopen...

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Wij hebben gewoon van die ouderwetse leerlappen op de knieën genaait.

groetjes Anita

Deel Deze Pagina