Mijn zoontje krijgt weer lucht, ik ben zo blij!!! Ze waren zo groot dat zijn luchtwegen geblokkeerd werden, hij hoort weer en hij ademt weer zoals ieder ander. en dat stemmetje, niet meer met dubbele tong, maar een helder lief kinderstemmetje. ik ben zo blij, dit was het waard!!!
Wat fijn... ik zit hier thuis met een volwassen kerel met ontstoken amandelen.. dat is gewoon echt zielig... (en ik heb niet snel medelijden!)
Nou gelukkig. Is alles goed gegaan? De eerste dag klinken ze net alsof ze helium ingeademd hebben. Ik heb toen zo gelachen. Maar wat ook apart was is dat ik haar niet meer hoorde ademen. Ging continu kijken of ze nog wel leefde
Gelukkig is alles goed gegaan, hij zat gisteravond al aan een boterham. hij heeft meer last van de narcose als van pijn. zijn stem is ineens een octaaf hoger, haha, maar zo helder, ik heb het nog nooit van hem gehoord. vandaag heeft hij het lekker rustig aan gedaan, maar het gaat na omstandigheden prima met hem.
Heerlijk!!! Ook hier de beste beslissing ooit geweest......geen gesnurk meer, veel minder vaak en minder hevig verkouden, dieper slapen e.d.
Wat fijn! Mijn dochter heeft al sinds ik kan herinneren te weinig lucht, uiteindelijk slaapapneu's, snurken, kwijlen.. grr Dokter wilde het steeds afwachten maar nu zijn we dan ook eindelijk aan de beurt. 19 november gaan haar neus en keelamandelen er dan ook uit, ben zo benieuwd!
herkenbaar, ook die slaapapneu's. is jouw dochter er ook zo chagerijnig van? Hier gaat het prima, meneer liep al te mopperen dat hij niet naar buiten kon, nog snel moe, maar het gaat goed. hier wilde de dokter ook steeds afwachten, tot ik vorige week met een naar adem snakkend kind weer bij de dokter zat, werd dezelfde dag nog gebeld door de kno, volgende dag kon ik komen en dinsdag er al uit. de kno arts zei na de operatie dat ze echt heel erg groot waren, groter dan gedacht en dat het echt nodig was, steek maar in je zak huisarts. het is best pittig die operatie, maar je hebt nu al zoveel voordelen, niet meer dat eten wat er niet meer doorpast, tot spugens toe. duidelijk praten, en lekker diep slapen zonder die geluiden. heerlijk. succes met je dochtertje, het is het waard!
Wat ik nog wilde vertellen; sinds de amandelen eruit is ze gaan eten als een tijger. Echt mega gegroeid in de lengte en in gewicht. Verder is ze korter gaan slapen. Door de apneu's had ze slaap tekort en sliep ze vaak tot 9 uur of half 10 's ochtends. Nu is dat meestal half 7 Maar gelukkig voor haar hoor, ze heeft een kwalitatief veel betere nacht nu.
Wij moeten volgende week naar de kno-arts, onze dochter heeft voor derde keer in een half jaar ontstoken keelamandelen. ik ben benieuwd wat ie ervan zegt..