ik vroeg me af bij welke leeftijd jullie kindjes goed alleen los konden lopen. alysia is nu 15 maanden en loopt al heel lang rond de tafel en aan 1 hand maar loslopen druft ze nog niet. Dus ben benieuwd of ze de enige is die niet zo vlot is
Jayden is nu 14 maanden en laat sinds kort af en toe de tafel los om zo'n 2 meter te lopen. Maar dit is echt nog maar afentoe. Zal dus ook hier nog wel even duren voordat hij zich helemaal los durft te laten Je bent dus niet de eenige hoor Mijn dochter (oudste) liep al helemaal los net 1 dag voor haar eerste verjaardag. Mijn zoon (middelste) deed dat pas met 13 maanden. De laatste hier is het langzaamste van de rest haha Maar ik maak me er verder ook helemaal niet druk om....lopen komt vanzelf
Ik kon zelf ook lopen met 1 jaar maar ik was 18 maanden toen ik mijn moeders pink pas los durfde te laten Toevallig van de week met mijn mams over gehad.
ieder kijnd heeft zijn/haar eigen tempo...het gemiddelde van de eerste stapjes is nog steeds 14 maanden, dus je dochtertje valt best mee. Onze zoon kon met 12,5 maand lopen, en nu is hij 17 maanden en loopt als een tierelier. probeer haar anders stevige schoenen aan te geven, dan gaat het ineens heel snel hoor! was bij ons ook de gouden greep!
Chayenna liep los toen ze 12 maanden was,ze loopt de hele wereld over als het kan.Eerst waren het kleine stukjes van het bed naar de stoel maar daarna van het bed naar de tafel en dat soort dingen.Mijn slaapkamer grenst aan mijn woonkamer,zij kan dus vanuit mijn slaapkamer de woonkamer in komen!
Kyra is nu 14 maanden en sinds 3 weken loopt ze los! Rond de tafel en langs de bank deed ze met 9 maanden!
met 11/12 maand liep ze ineens hele stukjes maar wel gammel en daardoor viel ze dus af en toe en daarna durfde ze niet meer zonder een vingertje.. nu is ze 13,5 maand en ze durft nu steeds vaker het vingertje los te laten dus duurt niet lang meer..
Felicity is nu 1 jaar en 2 maanden & heeft wel eens wat stapjes genomen ,rond de tafel & van tafel naar bank ,of ze staat achter haar winnie de pooh auto en neemt ze zo de stapjes!
Sophie is nu bijna 14 maanden en loopt langs de tafel langs de muren en achter haar loopauto,steekt van bank naar salon tafel maar nog niet los....
in huis loopt ze altijd op blote voeten nu met dit warme weer.. want dat is toch het beste zeggen ze? en als ik buiten gaat heb ik vrij stevige schoenen voor haar waren best wel dure speciale of iets... en elke avond oefenen we door een stuk om het huis te lopen stukjes aan 1 hand en soms aan 2 handen... maar bedankt voor de tip
haha okee hoop niet dat het zo lang duurt bij alysia aangezien we over 6 weken op vakantie gaan en ze heel beweegelijk is en het liefst de hele dag loopt en achter mijn zusje aan gaat.. zal het fijn vinden als ze dan loopt maar ieder zijn eigen tempo inderdaad... en ze gaat toch los lopen wanneer ze er zin in hebt en eraan toe is.. weet het ze loopt straks nog lang genoeg maar toch lijkt me zo leuk gewoon om het te zien super even afwachten gewon nog
chayenna liep met 13 maanden los en ze loopt nu hartstikke goed. Ieder kind heeft idd zijn eigen tempo.
Mijn beide kinderen liepen met 11 maanden volledig los. De jongste loopt al hele afstanden alleen en draait er ook bij ed. Het zoontje van een vriendin is twee weken jonger en trekt zich net op. Dat houd niet in dat die van mij slimmer zijn maar dat betekend dat ze zich toevallig in dit opzicht snel hebben ontwikkeld. Je kunt er dus geen poot op trekken
noa zette haar eerste stapjes 3 weken voor haar eerste verjaardag, nu sinds 2 weken loopt ze echt goed los. iets eerder als 13 maanden dus, erg leuk zo vroeg maar kan ook vervelend zijn moet nu al overal achteraan hollen
Tedje liep los toen hij nog 10 maanden oud was Hij liep met 8 1/2 mnd langs de tafel enz. maar hij wilde heel graag los lopen daar had hij z'n zinnen op gezet.
Mali is 16 maanden en loopt nu een week! Kleine stukjes hoor! Maar het begin is er! Ze heeft 4 maanden lang rond de tafel gelopen en sinds een maand aan de hand.. Dus het kan alle kanten opgaan haha!Het komt vanzelf, en ik zou het vooral niet teveel stimuleren! Oefenen is leuk maar ze doen het toch pas echt als ze er zelf klaar voor zijn!
Sem loopt ook nog niet los. Wel langs de bank en tafels en als hij mijn vingers vasthoudt. Ik hoop ook dat hij snel gaat lopen, want hij wilt het liefst de hele dag aan de hand lopen. En mijn moeder vraagt ook de hele tijd of hij al loopt. Ik was heel vroeg met lopen en dan zonder oefening niks, en nu vindt mijn moeder dat Sem traag is. *zucht*
Die van mij begint pas net met optrekken aan de box. Maakt me niet uit, als hij maar lopend naar de kleuterschool gaat.