Hoi Dames, Ik zoek een overall voor mijn zoontje om in buiten te spelen in maat 86. Hebben jullie een idee waar ik deze goedkoop op de kop kan tikken? Groetjes
Wij hebben er eentje gehad als kraamcadeau, bij een winkel voor bedrijfskleding weet niet hoe duur natuurlijk maar daar zou je zoiets kunnen kopen.
Welkoop!!!!! Ben er net nog geweest. Weet niet precies vanaf welke maat. Maar overals zeker bij de welkoop te koop Groetjes Janna
of je koopt zo'n jumpsuit, en naait er dan op de knietjes en evt elleboogjes stukken op (leer, of andere stevige stoffen verkrijgbaar bij naaiwinkels)..
Dit is wat ik heb kunnen vinden op google. Is wel 22,95 (vind ik niet goedkoop, zou dan eerder wat setjes van de Zeeman halen ) en of de sites betrouwbaar zijn weet ik ook niet.... http://www.dualshop.nl/index1.html http://www.agriboek.nl/artikel/1514_Kin ... at_86.html
Hmm Bedankt dames.. Ik ben niet zo van de webshop en 22.95 is ook best duur. Zo'n jumpsuit is vaak erg warm toch? Ik zal eens creatief zijn in mijn speurwerk
Ik heb gewoon die van 92 gekocht bij de welkoop. Mouwtjes en pijpjes opgekrult. Gaat prima. Zo doet hij er ook wat langer mee. Hij droeg hem al toen hij nog kroop en nu past hij hem nog steeds, (Is nu 1 jr en 7 maanden) en ik kan hem zeker nog tot het najaar gebruiken denk ik.
wij hebben maar 92 voor daan destijd gekocht en even een paar keer omvouwen kom je een heel eind kleiner zijn ze er volgens mij ook niet. Wij hebben hem een zaak gekocht voor bedrijfkleding
Dat is helemaal handig. Ga ik snel naar de winkel voor roos want die gaat zometeen lekker kruipen als het buiten weer is.
Ik had al een in maat 92... Die gebruik ik dan maar. Ze zijn er wel in 86 maar dan vind ik ze toch wel duur. Die andere heb ik gekregen! Het is echt een uitkomst want hij is vandaag de hele dag buiten geweest! Dames bedankt....!
ja heerlijk is dat dan he. de broeken gaan niet kapot en ik vind het nog lekker warm ook voor die kleintjes de hele lijf is toch bedekt en al zeg ik het zelf het staat ook wel stoer. Daan heeft dan zijn klopen eronder helemaal geweldig vind ik dat dan