Ik ga morgen shoppen in Rotterdam, maar waar kan ik het handigst parkeren in het centrum? Welke parkeergarage ligt op loopafstand? En welke winkels mogen we zeker niet missen??
Als je naar het centrum rijd dan word er vanzelf aangegeven waar je kan parkeren(parkeergarage) Persoonlijk vind ik rotterdam centrum niet heel bijzonder om te shoppen Maar dat is mijn mening.
Als je naar het centrum wilt, kun je daar boven Albert heijn in de parkeergarage parkeren,. voor de rest weet ik niet
Je kan ook bij de Mac richting hofplein toe daar in dat tussen straatje parkeren. Maar dat is geen garage. Gewoon een iets groter parkeer gelegenheid
Weet wel dat het boven de Ah altijd superdruk is en dat die apparaten om te betalen om de haverklap kapot zijn.
In de Witte de Witt straat zit een enorm grote parkeergarage en die zit op loop afstand van de winkels .. straat over steken en je bent er... Is erg moeilijk om uit te leggen hoe je daar kan komen maar miss dat je het ff op een kaartje moet zoeken of miss op je tom tom in moet vullen
En misschien vindt je het wel wat om naar het Alexandrium te gaan?daar heb je primark. Daar zijn best wel veel mensen blij mee.
Ook op zaterdagmiddag? Ben een tijdje terug op vrijdagmiddag geweest en man o man, dacht dat ik gek werd in de Primark. Maar was dan wel zwanger + chagrijnige man + jengelende peuter.. was ook geen goede combi misschien.
V&D parkeergarage is een van de centraalst garages in de stad. Je staat dan midden in het centrum. Zo via het forum is het lastig uit te leggen waar het precies zit. Het wordt veel aangegeven of anders even googlen.
Ow ja tuurlijk, zal wel erg warm zijn. En megaaaaa druk idd ben er 2 x doordeweeks geweest en zelfs toen was het een ramp.
erg he, op zich is het wel een leuk winkel centrum .. Ben dr toen geweest toen ik net had ontdekt dat ik zwanger was voor de eerste dus heb dat hele winkelcentrum leeg gekocht hahahaha
k zou voor parkeren bij de v&d gaan ideaal midden in het centrum, kwa winkels ehhhh zijn niet alle winkels het zelfde in de grote steden? veel shop plezier
Ik parkeer altijd in de garage van Q-park boven de Hema en de H&M. Ik vind dat een ideale parkeergarage, als je met de lift naar beneden gaat zit je gelijk bij de H&M, Hema, Zara, C&A enz. Je stapt eigenlijk zo de 'koopgoot' in. Misschien heeft Q-park een site waarop je de parkeergarage kan vinden. Winkelse!
Ik parkeer bijna nooit in de garage van de V&D & HEMA in het weekend, veel te druk en de kans dat het al bezet is, is erg groot. Ik parkeer hem altijd in de garage van het Hilton Hotel, vlakbij Hofplein. Vanaf hier ben je zo op de Lijnbaan & Coolsingel. Alexandrium is geen aanrader in het weekend, ENORM druk en ja, ook als het mooi weer is .....
Weet niet van welke kan je moet komen, maar houd er ook rekening mee dat je misschien beter niet via den Haag kan gaan (of de snelwegen eromheen) Is vandaag veteranendag en morgen parkpop en de a12 is ook nog eens dicht ivm werkzaamheden. Verder..shopse!! xx