Hallo! Morgen heb ik eindelijk na lang wachten mijn eerste bezoek aan de verloskundige! Nu ben ik alleen vandaag ziek. Ik heb keelpijn en ben snipverkouden en heb een licht verhoogde temperatuur (37,7). Is het dan wel goed om naar de verloskundige te gaan of zou ik een nieuwe afspraak moeten maken en (nog) langer moeten wachten? Ik wil zo graag het kindje zien/horen! Alvast bedankt voor je reactie. Groetjes Suusje
hoi Suusje, je kunt gewoon gaan hoor, als je je tenminste niet te beroerd voelt om naar buiten te gaan. Realiseer je wel dat 11 weken nog aan de vroege kant is om het hartje met een doptone te beluisteren. Als je bij je verloskundige een echo krijgt dan kun je het kindje natuurlijk wel zien en ook het hartje zien kloppen. Beterschap! Mirjam
Hoi Mirjam! Bedankt voor je reactie. Ik ben inderdaad gewoon gegaan en had er geen spijt van! We hebben het hartje gehoord! De echo krijgen we nu over twee weken (dan ben ik 13 weken). Dat viel me tegen. Ik wil het zo graag vertellen aan iedereen! Kan ik ervan uitgaan dat als het hartje klopt dat het goed zit of raad je me aan de echo af te wachten voordat we het bekend maken? Ik besef me dat ik dit vergeten ben om te vragen aan mijn eigen veroskundige..... Alvast bedankt! Groetjes Suusje
Hoi Suusje, Vroeger luisterde we alleen het hartje, en als je het hartje hebt gehoord, dan is het goed. Je blijft natuurlijk altijd een kans houden, maar dat hou je toch. Het is natuurlijk een persoonlijke keuze maar als het goed voelt dan zou ik het lekker vertellen. Gefeliciteerd, groetjes, Japke