Buitenbaarmoederlijk of "niks" aan de hand?

Discussie in 'Miskraam' gestart door DvS, 31 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Een vraagje, wie kan mij helpen? Vorige maand ben ik 2 pillen vergeten in de 2e week van mij pilstrip. Toen ik erachter kwam (3e dag) heb ik ze alle 3 tegelijk ingenomen. Op advies van de huisarts ben ik daarna meteen doorgegaan met een nieuwe pilstrip en heb ik geen stopweek gehouden. Nu moet ik deze strip nog 1,5 week slikken, echter kreeg ik sinds vorige week licht bloedverlies en buikpijn. Daarbij ben ik ook iets verloren, wat naar alle waarschijnlijkheid een vruchtje was... Ik blijf na deze tijd toch de nodige klachten houden; bloedverlies (niet continu, maar met vlagen), misselijkheid, vermoeidheid, licht in mijn hoofd en pijn in mijn schouders. Nu heb ik gelezen dat deze kenmerken passen bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik vind het erg lastig wat ik hiermee moet. Ik heb vanmorgen toch contact opgenomen met de verloskundige en voel me eigenlijk een beetje afgescheept. Ze zegt dat klachten die hierbij horen meestal na een 8e week pas komen. Op internet heb ik 6 weken gelezen... Ik moet nu gewoon afwachten tot er na mijn stopweek weer een menstruatie komt. Het zit me niet helemaal lekker en ik voel me totaal niet lekker in mijn vel.
    Heeft iemand hier toevallig advies of ervaring mee?
    Ik hoor het graag.

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Je kunt er niet vanuit gaan dat je een vruchtje verloren bent of dat je een bbz hebt zonder positieve test...
    Symptomen zeggen niks en kunnen ook goed te maken hebben met de hormonale schommeling die je kunt krijgen na t vergeten van de pil.
    Ik zou een test doen en afwachten.

3. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Eerst even testen of je zwanger bent. Je kan al die symptomen hebben doordat je een pilstrip erachter aanplakt en dat je lichaam toch even een doorbraakbloeding heeft gehad. Is je test positief terug naar vk bellen en vragen achter een echo. Succes!

4. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan en die was negatief.

5. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Dan was het geen vruchtje. (Er valt niets in de wc als je miskraam krijgt met 4 weken hoor, dit is een gewone bloeding dan...)
    Geen positieve test is geen zwangerschap en is ook geen bbz. Gelukkig maar want dan kun je verder van huis zijn.
    Wat een gek advies ze alle 3 in nemen, nog nooit van gehoord maar ja ik slik al 10 jaar geen pil meer...

Deel Deze Pagina