Heey meiden Ik moet het ff van me afschrijven. Het verandert de situatie niet. Maar zit er emotioneel even doorheen. 27 oktober te horen gekregen dat ik leeg vruchtzakje had. 5 november nieuwe echo. Situatie onveranderd. Cytotec meegekregen. Helaas nauwelijks iets gedaan. Bij echo vandaag nog steeds een volledig vruchtzakje. Vandaag vh kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk bloed geprikt en gesprek anesthesist gehad ivm curettage die nu moet plaatsvinden. Bij afspraak maken vh kastje naar de muur gestuurd en afspraak maken niet gelukt. Ik word morgen terug gebeld en ze hopen binnen 1 week plek te hebben.. nou ok wil niet meer wachten. Ik wacht al 2,5 dat mijn lijf het afstoot. Ben ook even vertrouwen in mijn lijf kwijt dat die het zelf oplost (bij dochter pittige bevalling gehad en uiteindelijk keizersnede). Ik wil niet meer wachten. Ik wil dit afsluiten en verder. Sorry voor mijn verhaal.. Maar zoals de titel zegt ik ben boos, verdrietig en ik heb t gevoel dat ze me in het ziekenhuis niet begrijpen..
Kan me je verdriet en boosheid heel goed voorstellen hoor meid, hoop echt dat je snel aan de beurt bent. Nu kan je helemaal niet afsluiten en dat heb je wel nodig. Gewoon je boosheid melden hoor morgen zal toch wel iemand zijn die je gevoel begrijpt. Sterkte in ieder geval
Jeetje Anneke. Snap je boosheid helemaal. Je wil het gewoon afsluiten en dat laten ze je nog langer wachten. Gewoon erg gemeen. Dacht dat curettage juist er voor was om het snel af te kunnen sluiten alsnog en dan zoiets. Niet wachten. Bel ze morgen zsm. Leg je boosheid maar vooral zorgen en verdriet uit. Hopelijk zit er iemand anders tussen alsnog die je wel begrijpt. Heel veel sterkte
Het duurde bij mij ook een week voor ik terecht kon.. Vreselijk. Medicijnen werden niet eens voorgeschreven. Ik had dus eigenlijk geen keuze. Achteraf prima. Curretage is de snelste en minst pijnlijke manier op het wachten na..
Dit zijn nou dingen waar ik zo woedend om kan worden. Weer bewijs dat wij geen mensen zijn in hun ogen maar gewoon een simpel BSN welke nodig is om volop te kunnen declareren. Pffff Vind het jammer dat cytotec niet heeft geholpen. In de tussentijd hoop ik voor je dat het vanzelf loskomt. Ik ben namelijk geen fan van curretage. Hoop dat je snel ervan af bent. Sterkte
Jeetje Anneke, dat meen je niet! Vind dat je echt niet menselijk behandeld word! Het is allemaal al erg genoeg en snap dat je het graag af wil sluiten en het een plekje wil geven. Zolang er nog iets zit is dat zo moeilijk! Ik hoop voor je dat het alsnog vanzelf komt, maar snap dat je geen vertrouwen meer in je lijf hebt.. Ik herken mij erg in jou verhaal maar ik heb gelukkig wel een fijne gyn. Ik hoor maandag of de pillen wat gedaan hebben.. Ik hoop het zo! Mijn lichaam snapt ook niet dat er wat uit moet wat er niet hoort. Dit was met beide MA zo en nu met het restweefsel weer.. Ik ben dus bang dat ik weer een curretage krijg.. Bij ons duurt het wachten nooit zo lang, bij het spoedspreekuur kan je er zo tussen gezet worden.. Hopelijk word je snel gebeld! Sterkte!
Heey meiden Bedankt voor jullie lieve woorden. Ik lees net mijn verhaal terug.. beetje warrig. Iig vanmorgen gebeld dat ik as dinsdag de 18e word geholpen. Morgen word ik gebeld Hoe laat. Morgen ook belafspraak met de verloskundige en dan ga ik mijn verhaal ook even duidelijk vertellen. Al kan zij er weinig aan doen en is zij de enige die echt heeft geluisterd.. Met de belafspraak die ik na de curettage nog krijg zal ik ook mijn onvrede over de gang van zaken uiten..
Fijn dat nu de dag vast staat! Hopelijk valt het bij jou ook mee. Dan krijg je over een paar weken nog een nacontrole neem ik aan? Vraag dan om een echo om te kijken of je echt schoon bent. Ik heb het gevoel dat mijn restweefsel er nog niet uit is. Sinds vanmiddag ontzettend pijn in m'n buik rondom m'n navel. Hoop dat die pijn weg trekt en niks bijzonders is..
Als het goed is heb je morgen de curettage Anneke. Hoewel ik daar weinig ervaren mee heb wil ik je gewoon veel sterkte wensen.
Idd heel veel sterkte morgen Anneke! Ik heb vanmiddag weer een echo gehad en waar ik al bang voor was is bevestigd.. Restweefsel zit er nog.. De gyn zei dat het 16mm was, vind dit nogal aan de grote kant. Vraag me af wat ze bij mijn curretage gedaan hebben, aangezien het vruchtje toen ook 16mm was.. Nu aan de antibiotica ivm buikpijn en om verdere ellende tegen ge gaan. Woensdag dus alsnog een curretage dmv een hysteriosxopie.. Bah, is het al 2015??!!
Wow. Dat is schrikken. Sterkte ook woensdag minniemo. Rest weefsel kan zelf ook best groot zijn begreep ik maar je verwacht niet dat ze nog zoveel zouden achterlaten. Nog even moed houden. 2015 is in zicht gelukkig.