hoi allemaal, in april raakte ik in ronde 1 zwanger wat echt een verrassing was... zo snel. Na heel veel toestanden, onduidelijke echos werd het een spoedoperatie in week 10 waarbij ze 1 eileider hebben verwijderd. Omdat ik er erg ziek van ben geweest nu pas weer 2 rondes bezig. Maar voel me zo rete onzeker. Wat nu als die ene eileider ook niet werkt. Ik heb altijd gerookt en voel me schuldig... is dit mijn eigen schuld? Nu weer beginnen met stoppen want was weer begonnen door alle stress. Verder lees ik veel over chlamydia onderzoeken. Zouden ze dit al de eerste keer getest hebben als je in het ziekenhuis beland? kijken ze tijdens die operatie ook gelijk naar je andere eileider die ze laten zitten. Ik wil er allemaal niet te veel mee bezig zijn maar ben het wel. Ik moet morgen ongesteld worden en heb vandaag maar weer eens een vroegtest gedaan, helaas negatief. Ik heb behoefte aan even een positieve boost en ervaringen.liefs
Dag truus, Wat heftig he! Hier hetzelfde gehad, rond 10 weken ook, na al twee miskramen.. Nu een super leuk lief manneke rondlopen van 16 maanden.. Meteen zwanger in ronde 2! Maar wel bewust 4mnd pauze genomen die andere eilleider neemt het gewoon over no worries.. Ik kan je 1 advies geven; stoppen met roken.. Dat is zoveel waard..
Hetzelfde maar dan met 7 weken. Nu trotse mama van een zoon van 2 jaar en een dochter van 3 maanden oud. en zoals dropje26 ook zegt stoppen met roken
Hoi dropje bedankt voor je reactie en ondanks ook jouw tot ervaring uiteindelijk een hele mooie uitslag Wat betreft het roken... Helemaal gelijk.... Zit/zat even in een negatieve vibe en vandaar ook de aanmelding hier. Eb weer even positiviteit nodig om weer te voelen waarvoor ik het doe! Dank je
Nee gewoon pech... Het is het lot denk ik altijd maar.. Maar als je straks een kindje hebt dan kun je het pas eennplekje geven.. Tot die tijd probeer het los te laten en vooruit te kijken