hihi niet iedereen wil ik in mijn huis hoor heb ze netjes naar de buren geleid vloei je nu nog steeds dan ga naar bedje toe alvast in voren slapen trusten en dames die morgen moeten werken werkse
Ooooh lieve Wennes, ik hoop zo dat ze vertellen dat het niet uitmaakt.. Het zal eens mee zitten! Ik ben aan het duimen voor je.. Hele dikke knuff en succes voor zo.
Ben weer terug van de echo. De arts ging eigenlijk niet eht op het bloedverlies in. We gaan medicijnen ophogen en hopelijk stopt het bloeden dan zei ze. Nu voel ik me stom dat ik niet ff verder heb doorgevraagd. De follikels groeien langzaam door. Ondertussen zijn het er een stuk of 4 a 5 die rond de 11mm zitten. Voor mij doen wel netjes. Normaal namelijk niet meer dan 1. Donderdag weer terug. Zometeen met vriendlief naar het zh. Gesprek met de arts wat ze met de galsteen gaan doen. lekker dagje dus. Oja mag daarna ook nog gaan werken8)
Oh fijn om te horen wennes.. Ik ken je gevoel.. kom je van zo'n gesprek vandaan, komen allerlei gedachten en vragen naar boven! maar op het momet zelf.. niks! Misschien opschrijven voor donderdag.. Nou het is wel een dagje zeg dat wel.. succes met je mannetje Liefs aan iedereen..
Goed te horen wendy !! en idd alle vragen opschrijven voor donderdag , voor hun is het misschien allemaal heel normaal ,maar voor jou is het wel een big deal ....ook al doen hun er zo luchtig over , kknuuffss
wennes blijf duimen voor je dat de eitjes verder gaan groeien.... Sass hoe gaat het met jou? Marjon hoe gaat het spuiten? Hier weer een K*t nacht gehad vanaf 2300 tot 0130 en van 0330 tot 0500 een spookje gehad. Marescha is vandaag naar oma dus mams heeft rust althans rustte ik dan maar heb een stoommachine geleend van mijn moeder en ben dus druk de vloeren, kleden, ramen en badkamer aan het doen ga zo maar ff uurtje liggen want ze komt pas na het eten thuis.......
Hier volop aan de klus!! en dan weer de 2 wachtweken.. Jeeee Sabine.. van die gebroken nachten en dan zo aan de poets!! Hoe hou je het vol.. lijkt wel grote schoonmaak.. Wel een beetje aan jezelf denken hoor.. Ga een maaltje maken..
@Jeetje Sabine , nooit gehoord van 6 weken rust na een keizersnede ????????? Rustig aan hoor , ant anders komt dat mannetje met de hamer echt een keer de hoek om !!!!
Wendy goed om te horen dat ze aan het groeien zijn. Wat gaan ze doen aan de galstenen van je mannetje? Sabine hoop dat je vanavond een beetje goed slapen. En denk om jezelf hè! Sass lekker chips heb ik ook jammie hihi. Wij hebben ons bed op klossen gezet hij is wel erg hoog hoor. Maar heb nog 4poten vrij staan dus vind het ook wel eng morgen nog maar even 4 ophalen denk ik.
Chipies...mmmmmmm @ Chantal; Zal wel makkelijker worden met omhoog komen nu je bed hoger staat. Maar wel voorzichtig doen he. @ All; Ze gaan de galblaas van vriendlief verwijderen. De operatie staat gepland voor 24 maart. Maar gaan morgen bellen naar verzekering want een zh hier 20 minuutjes vandaan heeft maar 1 week wachttijd. En aangezien de aanvallen om de paar dagen plaats vinden, vinden we 6,5 week nog ver weg.
Dat scheelt nog wel ja.. 1 week of 6 weken.. waardoor komt dat verschil dan zo? Brrrrr wat is het toch weer #$%^&!! Koud zeg!!! En ik hoorde dater weer sneeuw op komst is.. bleeh
neeeeeeeeeeeeeee geen sneeuw wil zon wennes en de verzekering nog gebeld? 5,5 week verschil beetje belachelijk... hier net kraamvisite gehad ga ff uurtje liggen voorbereiden op de nacht
Ik wil ook GEEEEEEEN SNEEUW Vandaag wel de verzekering gebeld maar ze gingen het uitzoeken. Vriendlief zal daar wel eerst op consult moeten komen en ze zijn volgende week dicht ivm carnaval. Dus denk dat we dan nog wel aan de 6 weken komen. Ach we zullen wel zien. @ Sabine: slaap ze alvast. Heeft de osteopaat wat geholpen bij Ferenc?? @Scorpion: nog eventjes en je kan het rustiger aan gaan doen.Heb je nog echo gehad van jullie eigenwijssie??
Hallo Meiden... wil jullie even (voorzichtig) laten weten dat ik gister positief heb getest. Waarmee ik heel blij ben maar tegelijkertijd ook wel een beetje eng. Deze week maar even het ziekenhuis bellen voor een afspraak of het allemaal goed is. Liefs !!
sunny wat een goed nieuws gefeliciteerd en nu op naar een goede echo laat je ons weten als je de echo heb gehad? Wennes lekker weer die carnaval en dan gewoon een week dicht belachelijk..... Moeten vanmiddag weer naar de osteopaat meneer draait zich nu van de rug op zij dus die nek zit echt teveel spanning op zijn ook gedeeltelijk overgestapt op voeding tegen spugen want echt halve flessen kwamen eruit vannacht heeft die redelijk geslapen zie best wel op tegen volgende week dan sta ik er weer alleen voor ook wel weer goed hoor ritme maar toch moet toch weer door het moment op Gisteren gebeld door het zkh en moet 5 maart voor controle terugkomen en krijg ik ook antwoord op mijn vragen vooral de vraag waarom is de navelstreng om zijn nek gaan zitten en is dat door het draaien gekomen want sindsdien voelde ik hem minder......
@Sunny , gefeliciteerd meid , wordt weer een spannende tijd ..!!! @Sabine , bedoel je dat Ferenc de navelstreng om zijn nek heeft gekregen door de draaipoging ? Ben benieuwd naar het antwoord wat je dan krijgt want Thijme had dat dus ook en die voelde ik na de draaipoging ook veel minder ..De eerste 48 uur daarna zoiezo bijna niet .......