Nee hoor niets gemist, zie mail. @ joyce. Hoe gaat t vandaag? En met Julian? Vandaag hielprik en gehoortest gehad?
Wij aan de mannen (wel een half jaar geleden) hebben jullie zin om naar een voetbal wedstrijd te gaan??? Gelijk een JA natuurlijk. Dus wij kaartjes besteld.. en later verteld dat ze er Guus bij krijgen... Whoehaha
Haha Sass, dat is een goeie. Ach vinden ze vast ook gezellig. Ga je met veel mensen? Echt super leuk lijkt me dat. Eerst voetbal kijken en dan ook nog eens naar Guus luisteren en meebleren. @ channes: waarom kan jij de eerste wedstrijd niet zien?
wennes heb nnu 20 pagina terug gelezen maar ben denk ik blond ben je al vakantie of ga je nog? Sass veel plezier bij het voetbal en Guus wie moeten er eigenlijk voetballen??? (ben geen voetbalheld) Chantal wil wel voor je werken hoor heb vrijstelling gehad mag gezamenlijk voetbal kijken maar vind het geen bal aan..... prikjes zijn gisteren goed gegaan nu een half jaar rust hij woog 8100 gram en 70 cm (woog zijn zus bij 9 maanden
Wennes maandag is mijn eerste werkdag van 7tot17 dus kan het niet zien waar ik best wel van baal.. Sass denk niet dat het erin zit maar denk dat het wel heel rustig in de winkel is maandag. Sabine Ga jij maar voor me werken dan hihi... Voetbal zegt je totaal niks? Ik ga Liam even weer op bed leggen ga ik hier in huis ff weer me rondje doen en lekker me was buiten hangen..
Jeetje channes dat wordt een erg lang dagje zeg en dat voor de 1ste dag. Zie je er tegenop?? Wel echt super balen dat je geen voetbal kan zien. Gelukkig heb ik volgende week nog vakantie anders had ik een vrije middag gepakt want ga echt geen wedstrijd missen.... Haha.
Wendy ik zie er niet tegen op Hein is nog vrij gelukkig. Ik hoop dat de eerste hij dag ook snel voorbij gaat hihi. Als het goed is mis ik verder geen wedstrijd alleen de eerste gelukkig.
jij kan gedachten lezen he nee ik neem echt me rust wel, ik slaap netjes voor het eten, en pak echt me momenten wel, maar de hele dag op me kont zitten is echt niks voor mij! Vandaag gaan we ff naar de bank om een rekening te openen en vanavond ff op verjaardag visite en dus ik zit nu nog lekker in me pyjama met de laptop op schoot Ik weet trouwens niet wanneer de foto erop komt maar ik heb julian opgegeven voor baby van de maand...wel stemmen dus he
Gisteren ja. wat een ramp!! ik kan dat echt niet aanzien! ik stond harder te huilen dan julian dat gaat door merg en been als ik hem hoor huilen door wat iemand anders doen. ik ben nu ook wel benieuwd...waarom ga je niet op vakantie???
Hoi dames... momenteel ben ik herstellende van een EUG, waarbij mijn eileider en eierstok (deels) verwijderd zijn. Nou had ik even een vraagje. Op de dag van de operatie was mijn HCG 3000 (op 5w 2d) en een dag daarna, na de operatie dus, 1300. Een week na de operatie heb ik opnieuw bloed laten prikken, HCG was nu 74. Dacht zelf dat dat wel ok was, maar door de assistente ben ik beginnen te twijfelen, Volgens haar was het nog steeds aan de hoge kant. Hoe is de HCG daling bij jullie verlopen? Is dit een beetje normaal?
Mijn hcg was met de operatie rond de 2000 , en na 3 weken prikken zat ik onder de 5 en dan hoef je niet meer te prikken ....Ik neem aan dat ze jou ook in de gaten blijven houden ...............Mij lijkt het netjes hoor 74 na een week ...... Sterkte !1 dikke knnuffff
@Sabine: Nederland - Denemarken.... Ben ook niet zo van de voetbal, alleen wel als Nederland moet @Wen: we gaan met z'n 6-en.. joepiejee
@Hihi Joyce.. hoeveel prikjes heb je nog voor de boeg!! @Daan: Lekker dagje weg, wat heb je eigenlijk gedaan?? @All: Fijn weekend..