Haha ik zou daar ook echt niet tegen kunnen hoor. Zo zielig, maar gelukkig is het voor een goed doel.
Lieve Meisjes... Ik heb een POSITIEVE test.... Maar ben een beetje bang.. voel nl geen zw tekenen... en door dat *&%$!! 'oud bloed' verlies.. Afwachten maar.... zit niets anders op..
sasssss JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!oh wat een geweldig nieuws meid voorzichtig gefeliciteerd dan maar jeahh
Ow sass wat spannend meid.. Kan me voorstellen dat je bang bent. Snel een afspraak maken meid... Spannend spannend spannend.... Super hoor.....
he sass wat lees ik nu echt waar geweldig hopen bloedverlies kan innesteling zijn hoor ga megahard voor je duimen...
Sas gefeliciteerd! Bedankt voor jullie snelle antwoorden, ben wel weer gerustgesteld! Nog een vraagje, hoe lang zijn jullie thuis gebleven van het werk na het verwijderen van een eileider?
@eltime, bij mij is niks verwijderd, maar ik heb 11 maanden thuis gezeten. neem de tijd! @sass, wauw wat goed, en spannend, gewoon meteen een echo aanvragen hoor!
Ik voel me wel weer redelijk ok, al weet ik natuurlijk niet hoe het zou gaan als ik weer aan het werk ben. Voel me nu eigenlijk alweer een beetje verplicht te gaan werken. Pff gaat ook nergens over, tis nog maar een dikke week geleden, maar toch.
@ eltime: ik heb een week of 4 thuis gezeten en daarna heel rustig aan opgebouwd. Na 3 mnd weer volledig aan het werk. @ Sass: gaat t een beetje met je angst. Wil je morgen veel succes plezier wensen bij Guus. Geniet ervan.
@eltime, verplichting aan wie?? vergis je niet meid, je kan opeens uit het niks om alles gaan huilen. houd er rekening mee dat je onverwachts een heleboel rot opmerkingen gaat krijgen van mensen. je kan natuurlijk altijd beginnen met 2 a 3 uur per dag toch.
Dank jullie wel.... Eerst morgen lekker dagje voetbal met GUUS.. En dan zkh weer.... En van je hela hola we houden de moed erin!!!
@eltime: ik ben na 3 weken weer rustig aan (een week halve dagen) gaan opbouwen en daarna weer volledig gaan werken. Maar ik werk maar 3 dagen in de week en ga eind deze week op vakantie. Dus dat was wel een prettig vooruitzicht. Voel je niet verplicht om te gaan werken, het is niet niks wat er is gebeurd. De eerste week had ik barstende koppijn na een halve dag werk. Dus dat was voor mij een teken dat ik het nog even rustig aan moest doen.
Voel je niet verplicht meid !!! Ik ben zoiezo twee weken helemaal thuis geweest en daarna ben ik langzaam weer gaan werken en dan was ik eigenlijk zo ingepland dat ik eigenlijk extra was en alleen maar aanwezig hoefde te zijn ..En achteraf was dat al te veel ..Lichamelijk kun je je al een hele pief voelen maar geestelijk is hetzo zwaar en vooral omdat het leven van de mensen om je heen doorgaat en jij zlef blijft stil staan ..Neem aub de tijd hiervoor !1 dikke kknnnuuffffffffffffff
Eltime doen waar jij je goed bij voelt. Was na een week alweer aan het werk heb lieve collega's om me heen en voor mij was het meer afleiding dan werken thuiszitten is niets voor mij ga dan alleen maar piekeren. Belangrijkste is dat jij je goed voelt bij wat je doet.. en vooral niets als verplicht voelen Sass veel plezier vandaag en morgen naar het ziekenhuis krijg je dan al een echo Wennes had je nog pb gestuurd wel aangekomen? Denk aan je dikke knuff Marjon hoe gaat het met jou lichamelijk nog last van de longen? Groeit jullie prinsesje goed nu ze fv krijgt?
Joehoe de 1 ste 3 punten zijn binnen!!!!! @ s1980: heb je daarop mail gestuurd via Hyves ook niet aangekomen??? Echt vreemd.. Haha. Ga het nogmaals proberen. @ all: hier alleen af en toe wat lichte krampen in mijn buik. Verder helemaal geen bijzonderheden.
ben ik weer gefeliciteerd nogmaals scorpion! Wennes nog niet op vakantie?waar ga je heen? gefeliciteerd sas!
@ channes: hoe is je 1 ste werkdag gegaan? Meegevallen? @ Rijswijkse; leuke vakans gehad? @ Scorpion: echt ik doe mijn uiterste best om de hcg van jou bij me te houden... Haha.
ja heerlijk alleen toch anders dan anders.normaal ga je echt dingen doen,maar gaat steeds moeilijker haha die dikke buik he en snel moe.Maar toch lekker bijgekomen.morgen trouwen Ga jij nog op vakantie wen?