Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    joyce ja dat was ik alle vier de zwangerschappen vanaf week 6 bloedingen en hoe echt erger dan menstruatie was eerder keer overtuigd dit is het vruchtje en 2 keer slech afgelopen maar 2 keer ook heel goed afgelopen.. dus sass is moeilijk ik spreek uit ervaring maar ik ging er ook iedere keer vanuit dat het fout zat (denk uit zelfbescherming) en na iedere echo was ik een paar uur opgelucht tot de bloeding er weer was. Meid ik ga zo hopen dat het allemaal zit bij jou...... wij gaan je het weekend wel doorhelpen

2. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    banaantje gooi je emoties eruit dat lucht weer op en dat mag ook het is niet niets wat je hebt meegemaakt... en het magneetje kan je ook even weghalen en weer ophangen als je daar weer aan toe bent.... Je bent ook snel weer aan het werk gegaan zie ik.... je moet vooral doen waarbij je je goed voelt maar vergeet jezelf

wat betreft die pijnen aan de eierstokken had ik ook iedere maand voelde trouwens ieder pijntje ik was er zo op gefocused op zwanger worden dat ik bij ieder iets dacht had ik dit toen en toen ook.... hormonen ze nemen echt een loopje met je

Dikke knuff

3. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    joyce hoe gaat het nu zonder kraamhulp helemaal je ritme gevonden volgens mij bloei je helemaal op nu jullie mannetje eruit je zwangerschap was dan ook niet makkelijk..... wanneer ga je weer eigenlijk werken neem je de 12 weken of ga je eerder omdat je een eigen zaak heb?

4. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    @ Sabine, had jij iedere keer bloedverlies?
    Pff waarom is het iedere keer weer anders.. en kan het niet gewoon standaard zijn.

Heb vandaag even lekker alles bij elkaar gebrult.. mij m'n mannetje.. op het werk!! Het is er in ieder geval een beetje uit nu!

Dank je wel lieverds.. dank je wel..

5. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    sass helaas wel heb nog geen zw zonder bloedverlies gehad de gyn was iedere keer weer verbaasd dat het hartje nog klopte heb dus echte vechtertjes.... en dat is nu nog te merken kunnen echt driftkopjes zijn

Gooi het eruit als je in de buurt had gewoond was ik ff op de koffie gekomen maar helaas...... meid een hele dikke knuff

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Lieve Banaantje ,

Als je niet wilt gaan , moet je het ook niet doen meid !!!
    Daar hebben ze heus wel begrip voor lieverd ..
    Probeer een beetje op jezelfte letten hoor ..

dikke kknuuffffff

7. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Bedankt allemaal!
    Het was een mooie dag met een staartje!

Zoals gezegd gingen we er niks aan doen,had alleen een mooi jurkje gekocht en alleen de getuigen uitgenodigd :D
    Kwamen we er aan kreeg een bruidboeket in handen gedrukt,me schoonbroertje,zusje,oom en tante waren er zonder uitnodiging!:D
    En natuurlijk de 4 getuigen,mooie foto's gemaakt!
    Oja de ring paste niet:$haha opgezette handen dus maar even om me pink.
    Daarna even koffie wezen drinken,iedereen weer naar huis,komen we thuis is het raam,teras versierd en een grote bos rozen.
    Daarna samen naar de babykamer gekeken en gevonden,nog niet besteld waarschijnlijk morgen.
    Naar huis doe de brievenbus open zit er een brief bij dat me contract niet is verlengd:x:x:$
    Dan ben je als baas zijnde tuurlijk heel triest om dat op onze trouwdag te doen!helemaal overstuur natuurlijk!
    Om 4 uur kwam mijn schoonouders en broertje en zusje en zijn we heerlijk uit eten geweest!

Al met al een hele mooie dag met een staartje:x

8. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Nou lekker hoor Rijswijse en dat nog wel op je trouwdag!!! Maar ze mogen je toch niet ontslaan als je zwanger bent.. Hmm of hebben ze een andere reden op gegeven?

@Banaantje.. wil je even een dikke KnuF geven..

9. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    contract liep af :(
    Maar gewoon triest op me trouwdag een brief met 4 regels,werkte er vanaf 1 juli 3 jaar gewerkt!
    Maar ja 1 voordeel hoef niet meer terug naar dat kut wijf!
    Zo zie je maar he.
    Dus nu even de laatste dingen regelen kopie's sturen contract en zwangerschapsverklarin dan wordt ik tot mijn na me verlof 100 procent uitbetaald,daarna kan ik de ww in,maar zo ver laat ik het niet lopen ;)

10. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Rijkswijse nou ja zeg drukt wel een stempel op de dag. Gelukkig hebben je wel goed kunnen genieten.

Sass Hoe voel je je vandaag?

Wennes hoe is het met jou??

Banaantje meid als je het niet wil moet je het ook niet doen hoor echt je gevoel volgen en jezelf niks opdringen. Dikke knuffel

Hier hebben we weer een poetsmorgen achter de rug kunnen we er even weer tegen aan. Liam ligt heerlijk op bed even te slapen straks even naar beide opa's en oma's. Vanaaf heb ik een bruiloft van me collega gezellig....

11. Eltime

Eltime Actief lid

17 jul 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ff een dipje :( Ging tot nu toe best goed, maar soms...
    Mijn leidinggevende belt me 2 a 3x per week om te vragen wanneer ik weer kom werken, ik voel me onder druk gezet. De operatie is twee weken geleden, lichamelijk gaat het wel weer, al voel ik mn buik nog wel als ik teveel doe en ben verschrikkelijk snel moe. Eigenlijk wil hij dat ik in elk geval maandag weer kom werken, wat moet ik nou?! Ik voel me gewoon niet serieus genomen :(

12. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Meid blijf lekker thuis kom eerst tot jezelf komen het is niet niks wat je hebt moeten ondergaan. Ik ben 8week thuis geweest daarna weer halve dagen gaan werken bij mij hebben ze de rechtereileider verwijderd. Denk goed om jezelf meid.
    Dikke knuff

13. Eltime

Eltime Actief lid

17 jul 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Channes voor je reactie. Het is ook niet niks, ik krijg alleen het gevoel dat het werk daar anders over denkt. Voel me er helemaal rot door en dat bevordert het herstel al helemaal niet. Ik droom zelfs van die man :(

14. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Grrr bazen. Sommige snappen er niks van. Die van mij belde ook elke week maar hij begreep het gelukkig wel mede omdat zijn vrouw hetzelfde heeft mee gemaakt. Het is nog maar twee week geleden kom op zeg je bent je eierstok eileider en je kindje kwijt dat is heftig hoor. Lichamelijk kan je je goed voelen maar geestelijk mag je ook niet weg flappen het is echt een klap.

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @sabine,
    het gaat prima! alleen julian heeft een parfum allergie. dus ben nu alles aan het wassen met neutral en heb de zwitsal de deur uitgegooid.
    Ik ben helemaal opgelucht! die hele zwangerschap had niet gehoeven van mij hoor, maar ja je moet toch 9 maanden kneden he!
    uhm ik ben al weer een beetje aan het werk...erg he!
    maar ik heb tot 15 augustus, en eind augustus begin september willen we nog ff een weekje weg.

@rijswijkse,
    GEFELICITEERD! en ook je man natuurlijk ;)
    nou dat je baas zo een brief op je trouwdag laat arriveren is al erg grrr, maar dat het per brief gebeurd vind ik ook een beetje kinderachtig!
    maar in de ww kan je straks wel lekker van je kleine genieten!

@ eltime,
    ik zou zeggen tegen me baas dat ik wilde dat hij/zij me even niet meer belde dat dat het herstel niet versneld, en dat als hun twijfels hebben ze maar een arboarts contact op moeten laten nemen. laat je niet dwingen hoor!

@sass,
    is het al wat minder dat bloed??

@wendy,
    hoe voel je je?

@daan,
    wat ben je stil hier...niet gewend. gaat alles wel goed?

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Rijswijkse gefeliciteerd met je huwelijk !!

En wat een klote-actie van je baas , het is noot leuk maar om dit op je trouwag te doen , erg tactisch!!

17. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    @joyce ja hoor gaat goed!! heb alleen weinig te melden haha
    aangezien wij de komende 5 maand safe doen
    alhoewel deze week 1x zonder maar optijd terug getrokken..mijn vriend zei daarstraks nog straks ben je deze maand nog zwanger door die ene keer..

18. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @joyce: geniet nu van je kleine mam ipv al een beetje aan het werk te gaan.
    @ Rijswijkse : gefeliciteerd meis met je huwelijk. Grrr en wat een baas zeg. Dit vertel je toch persoonlijk op zijn minst. Nee gewoon brief sturen op trouwdag, onbegrijpelijk!!!!
    @ all: voel me goed. Nergens last van. Ja beetje depri gevoel, denkecht dat t weer niet gelukt is. Heb steeds lichte krampjes, net of menstruatie moet komen.
    Nou meiden, laatste bericht vanaf het zonnige Turkije we vliegen vanaaf weer terug... Hihi.

19. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    rijswijkse en man gefeliciteerd met jullie huwelijk. En wat een huwelijkscadeau :( van je baas.....

eltime hebben jullie geen arbo arts je baas kan je niet dwingen tot werken het is niet niets wat je heb meegemaakt en nu gaan werken krijg je later alleen maar last van

Daan zou wel een wonder zijn dan toch :)

Wennes hihihi hoop dat je een fijne vakantie heb gehad goede terugvlucht

joyce succes met alles wassen en werken ik had eigenlijk niet anders verwacht zeg ik met een smile als jij ge goed voelt waarom niet en helaas is het negen maanden nodig want ze komen nog niet uit de bloemkolen

channes

20. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    channes niet te hard poetsen hé veel plezier vanavond

Deel Deze Pagina