Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Ik ben afgelopen maandag ongesteld geworden 27 dagen na de operatie, ik moet wel zeggen het is wel heftiger dan normaal, en heb ook meer buikpijn, de gyn zegt dat hij daar niet raar van op keek omdat er toch veel is geveurt in je lichaam.
    Wij hebben weer groen licht, en we gaan het wel proberen. Lichamelijk voel ik me goed, alleen geestelijk heb ik het nog soms moeilijk, de ene dag gaat het beter dan de andere. En ik ben nog snel moe. Gister bij de gyn geweest en die was ook positief, als hij het is, dan moet ik dat ook zijn, al is dat soms heeeeel erg moeilijk.

X

2. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland

Meis dikke knuffel

3. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    banaantje helaas bleef mij cyclus niet zo mooi had vervolgens een cyclus van 18/21 dagen moesten op een gegeven tempen en geen eisprong te bekennen hadden net een afspraak staan om verder te onderzoeken hoe en wat en toen testte ik positief dat was 8 maanden na de bbz

4. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Dus zit geen kans meer in deze maand :xkut zeg!
    Maar niet opgeven Wen!
    Heel veel sterkte!
    Zit er ook niet een heel klein kansje?Late innesteling?

Ik moest 6 weken na me operatie terug komen werd na 5 weken ongesteld volgens mij.
    Toen ik bij de gyn was zagen ze bij dat er 2 eitjes aan groeien waren in de eileider waar niet het vruchtje zat.Die week behoorlijk gezellig geweest in bed ;) en was dit het resultaat :D
    Had het totaal niet verwacht,maar droomde ervan dus dacht laat ik maar een testje wagen.Maandag al weer 22 weken

Volgens mij sta je niet in me hyves.Werkse!

Is het bij jullie ook zo lekker weer?

5. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    #2145 Banaantje81, 17 jun 2010
    Laatst bewerkt: 17 jun 2010
    He wat vervelend. Maar als je 18/21 dagen-cycli had, dan had je dus je eisprong ongeveer rond dag 9/11? Want zonder eisprong kun je ook niet menstrueren, toch? Of kan het ook dat je toen helemaal geen eisprong meer had in die eerste 8 maanden? (misschien een domme vraag...*bloos*) Gelukkig heb je wel 2 mooie kinders nu :D

6. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    @Wennes10: Wat ontzettend klote!! Veel sterkte meid :( Niet opgeven hoor!

7. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    heb vanmiddag het ziekenhuis gebeld omdat ik al een week ongi krampen heb, en mijn menstruatie door medicijnenbolletjes word tegen gehouden, dus wilde weten of ik met de medicijnen al kon stoppen omdat ik toch negatief getest had. (want mag stoppen met medicatie als bloeduitslag negatief is). En had zoiets als ik toch niet zwanger ben dan moet die menstruatie ook maar komen zodat ik vd buikpijn af ben.
    Maar het ziekenhuis vond dat ik nog even door moest gaan. Omdat het nu precies op de grens kan zijn van wel of niet positief testen. Mocht zaterdag/zondag test nog negatief zijn dat mocht ik wel stoppen.
    Dus ergens heel ver weg zit nog ietsjepietsje hoop, maar dat is ook wel om mijn humeur beter te krijgen...haha.

Sorry dat ik vandaag alleen maar ego berichten tik, weinig puf ff, maar komt weer helemaal goed hoor

8. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    meid vinden wij helemaal niet erg dat je egoberichten plaatst daarvoor zijn we hier toch voor in voor en tegenspoed... En meid ik toch nog ff voor je duimen hoor you never know

9. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    banaantje is geen domme vraag hoor maar kan hem niet beantwoorden volgens gyn kan je wel menstrueren zonder eisprong in ieder geval volgens hem had ik geen eisprongen gehad volgens temp lijst maar moet ik toch echt wel hebben gehad anders had ik niet zwanger kunnen worden kortom vrouwenlichamen was ik maar een man

10. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik blijf hoop houden!!! Dit mag gewoon niet wen... Het MOET goed gaan... Ik hoop zo dat je te vroeg bent...
    Waarom moet dit nou zo gaan.. logisch dat je al het gezeik beu bent!!
    Jij en ego berichten!! Wen, jij bent er altijd voor iedereen hier, onthoud veel, vraagt overal naar..
    Ik wou dat ik veel meer voor je kon doen.
    Ik ga zo enorm hard voor je duimen.. Dikke Kuss

11. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hier vandaag.. geen bloedjes!!! Wel nog wat 'rommel'.. (ik ben nu aan het afkloppen) Hopelijk blijft het nu weg..

12. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Het moet nu gewoon weg blijven Sass, jullie kleine uk was gewoon nog niet goed genoeg aan dr mammie vastgeplakt....
    Nog een paar erg lange dagen voor je, maar ik blijf een positief gevoel houden:)
    Nog een dagje vrij kunnen regelen?

@ All: Ik ben zo blij met jullie allemaal......
    Hier gaat het op zich wel weer. Voel me gelukkig niet eens zo slecht en leeg meer. Zal toch weer verder moeten.
    Ik geef niet op, ik zal en moet ook eens mama worden....SOOOO

13. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ha Lieverd,
    Dat is echt het minste wat we voor je kunnen doen..
    We gaan voor een k*t begin met een happy end!!

Ben morgen vrij.. en vandaag een tussendienst.
    Geeft even meer 'lucht' in m'n bol.
    6dgn achter elkaar vond ik nu ff teveel..

Heb je nog iets leuks op de planning staan vandaag?

14. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Daarom vind ik het zo fijn hier, want we zijn er voor elkaar!!!!!!!

Ik voel me vandaag ook een stuk beter! Ik heb iig zin om er weer tegen aan te gaan, zo zeg mijn mannetje kan volgens weekend zijn hart vast houden ik zal hem helemaal afmatten 8).
    Normaal zeut i van zullen we en dan zal hij gaan zeuren van alweer? ;) Hij heeft het er ook wel voor over en ik ook.

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    spannend Sass !!!!!!!

@hhahahahahha Janis , zet je mannetje maar aan het werk !!

16. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Zeker ze weten;)
    En dan is het weer wachten en wachten en duimen en duimen.

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ja het wachtbankje , de eerste week vond k altijd het relaxte daarvan , we hadden ons best gedaan :p en nu afwachten , maar de laatste week voor je nod , je gaat vanalles voelen en is gewoon te spannend !!

18. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Nou idd, en dan zeggen mensen van je moet er niet zoveel mee bezig zijn. HALLO hoe kun je er dan niet mee bezig zijn. Toen we eigenlijk net begonnen met proberen, voelde ik iedere maand ook van alles, maar je kop kan je ook gek maken en denken dat je van alles voelt. Dus daar hecht ik eigenlijk nul waarde meer aan.
    Nu heb ik zoiets van als ik zere borsten krijg weet ik dat ik een eisprong heb gehad, en als rond mijn NOD het gevoeligheid afneemt dan weet ik eigenlijk wel dat ik ongi wordt. Moet wel zeggen dat ik deze keer niet last van mijn borsten heb gehad, jah 1 of twee dagen, en toe kwam mijn ongi. Dat zal ook wel te maken hebben gehad, met wat er allemaal is gebeurd.

We gaan er iig hetzelfde er tegen aan zoals we die keer hebben gedaan, toen ik zwanger werd en dan het beste er maar weer van hopen.

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Idd , ja en je eigen gek maken dat doe je toch , ze hebben makkelijk praten .....Mijn lichaam werd wel wat anders na de bbz , ik voelde veel meer richting nod ..en dat komt ook doordat je er nu dubbel op gaat letten !!

20. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Zou het ook zo dan zijn dat omdat je al zwanger geweest bent dat je het dan ook anders gaat voelen?
    Ik weet nog van dat mijn HA mij vroeg van voel je je ook zwanger dat ik tegen hem zei van ehhhh :) geen idee ik weet niet hoe het voelt om zwanger te zijn! Dit is de eerste keer :(. Ik had alleen hele zere borsten maar dat heb ik eigenlijk iedere maand en toen ik zwanger was bleef dat zo, dus daar kan ik geen peil op trekken.
    Ach we moeten het maar zien, meer kunnen we toch niet doen. (Al zou ik dat wel graag willen ;)).

Deel Deze Pagina