Je gaat gewoon op elk signaaltje af omdat je dit zo graag wilt , en elk pijntje , steekje daar ga je op af...............................tussen de oren zeggen ze dan .................................maar ik vind het heel logisch , ik ging elke maand ook meer en meer voelen ....... dikke kknuufffffffffffffffffffffff
Ik ga er proberen om daar niet meer op te gaan reageren, dan maak ik me zelf alleen maar gek, ik denk wel dat ik testdrang zal gaan krijgen, maar ik zal me in gaan houden, zodra ik weer een positieve test heb dan geloof ik pas dat het echt zo zal kunnen zijn. Dikke knuffffff terug
wat is het stil zeg! Even klein vraagje:ga zo meteen een babykamer,kinderwagen bestellen,wanneer moet ik hem laten bezorgen? We hebben nog hoop he wennes blijf duimen!
uhm...voordat de beeb er is nee dat is flauw. Heb eigenlijk geen idee. Wel ff foto's laten zien vd babykamer straks he. Het is idd erg stil hier. Heb ook weinig te melden. Vandaag naar de efteling geweest, was wel gezellig.
haha begrijp ik Bijna alles gekocht,pffff duur zeg maar had een sponser 2417 euro haha me vader betaald alles! Kinderwagen,kamertje,matrasje,badset,box,maxicosi,lakens,klamboe easofix en nog veel meer. Oh ben gek op pretparken! Vooral achtbanen.
@wendy, ik weet niet wat ik moet zeggen, hoop toch dat het raak is. @janis, ik voelde me het meest zwanger toen ik de bbz had, de andere keren had ik vage kwaaltjes, en deze keer had ik alleen dat ik met 3 weken al moest overgeven meer niet. @rijswijkse, als je vloer en muren klaar zijn lijkt me ook wel handig maar ze zeggen dat het met 30 weken klaar moet staan he. wij kregen het met 32 weken.
Ik voelde me ook zwanger bij me bbz! Wen ik duim voor je Ik laat hem met 30 weken bezorgen,kinderwagen is er pas met 34 weken. Gaat het goed met je kleine man? Ga je nog voetbal kijken?ik krijg een huis vol visite,heeft me man (hihi) geregeld wordt dus wel gezelli ondanks ik niet van voetbal hou!
wennes hoe gaat het met je ? Gestopt met de medicijnen? Rijswijkse lekker he dat shoppen vooral als het niet kost En bezorgen in met 30 weken is perfect! Hadden wij ook Janis je voelt alles nu anders iedere pijntje kwaaltje voel je en die testdrang had ik ook hoor
jeuj, weer 3 punten. Al was de wedstrijd slaapverwekkend... Nee ben nog niet gestopt met de medicijnen. Wacht toch maar gewoon geduldig het bloedonderzoek van maandag af. Heb verder ook niet meer getest, want heb er totaal geen vertrouwen in. Buikpijn sinds vandaag wel weg trouwens. (in ieder geval tot nu toe...hihi)
@rijswijkse, alles gaat perfect met onze kleine man. we hebben eergisteren een fotoshoot gedaan, ik zal wel even wat foto's ervan op hyves zetten.
Morgen prikken, maar net toch maar een test gedaan, maar is toch echt witter dan wit. Heb hem in alle bochten gehouden en tegen licht in om toch maar een dun streepje te ontdekken, maar helaas.........:x:x:x @ Scorpion: Het zijn echt super, super gave foto's.......
balen wendy hoeveel keer mag je het nog proberen? net ff kut nieuws onder de juni mama's. bij iemand is met 40.1 het hartje gestopt bah overal alleen maar slecht nieuws
Zeker mooie foto's! Sterkte wen! pffff 40 weken :x Moet zeggen dat ik ook onzeker ben soms,maar voel haar dan weer schoppen of ze wil zeggen alles is goed hier.
jezus wat een naar bericht bah.. wendy weet ff niet wat ik moet zeggen.. maar vindt het zo klote voor je meis ik heb vanmiddag de baby van een vriendin geknuffeld is net 4 dagen oud en heet sem echt een scheetje
Wat een ongelooflijk super k*t nieuws zeg, het zal je maar overkomen....pfff geen woorden voor. Zoiets moet toch niet kunnen/mogen.
jeetje Joyce wat een nieuws bij de juni-mama's ...Kippenvel hier , zal je kindje maar zijn .........wat een intens triest bericht, hoe kom je daar nu weer overheen ... @wen , dikke knufffff vor jou , klote hoor, we hadden zo,n goede hoop !
bah wat een naar nieuws!!!!! Wat vrezelijk voor die mensen! Hoe gaat het verder hier? iedereen toch een goed weekend gehad? Ik heb wel een leuk weekend gehad, het was wel koud! Gelukkig dat het weer beter wordt. Van het weekend zal ik mijn mannetje weer afmatten hihi.( Heb er nu al zin aan). En dan hopen en duimen dat het weer raak mag zijn, denk het niet maar zou leuk zijn. Liefs Janis