Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik ben ook klaar met de sneeuw , ben klaar voor het voorjaarszonnetje .....goed voor mijn longen !!

2. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    dat is dus mijn vraag meteen naar de geboorte hoorde we dat ze zeiden dat hij de navelstreng om zijn nek had maar heb de gyn die de ks gedaan heeft niet gesproken alleen andere gyn en assistenten in de dagen erna en niemand die mij een duidelijk antwoord kon geven hebben wel het bevallingsverslag gehad maar daar kon de vk het ook niet uithalen hoe ernstig die om zijn nek zat hoop dat ze het nog weet en anders pech denk ik maar weer hij is er gelukkig uitgekomen moet er niet aan denken als ik een stuitbevalling had gekozen volgens de vk had het dan wel eens verkeerd kunnen aflopen bij mij waren de bewegingen uberhaupt een stuk minder.....

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Thijme zat de navelstreng zo om de nek dat hij zelfs met de keizersnede terug moest om in de buik de navelstreng eraf te halen , was NOOIT goed gegaan als ik een stuitbevalling had gedaan .....dat had hij niet overleeft , of niet nu niet geweten dat hij leefde .........

4. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Sunny: Gefeliciteerd meis. Op naar een mooie echo

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Dames wie heeft er gisteren ik mis je gezien ?

Nou dus het feit //; tara heeft ook volgens de kinderarts in het ziekenhuis ook een onschuldige ruis ...waar ze waarschijnlijk overheen zou groeien ..Nou begon de dokter er laatst over dat hij nog goed te horen was..En ik zei daarop , nou hij was onschuldig volgengs de kinderarts ...........
    Nu zag ik dus gisteren dat programma en daar was dus ook een kindje die volgens de kinderarts een onschuldige ruis had en voor de rest geen klachten , veel sporten , heel actief .....en toen ineens boem dood neer gevallen ...

Bij Tara is toen gezegd dat hij voor 95% onschuldig was (2jr geleden)en dat ik wel verder kon onderzoeken , maar 100% kreeg ik nooit ...Als dieouders van dat jongetje verder onderzoek hadden laten doen , was hun zoontje geopereerd en was er niks meer aan de hand geweest ..

Ik neig nu naar toch die echo alsnog , 2jr later te laten doen ..Wat vinden jullie , ben ik dan zo'n overbezorgde moeder , of zouden jullie dat ook doen .....

6. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Ik zou toch vragen om een echo Marjon. Beter een keer teveel kijken dan te weinig toch.
    Heb het programma niet gezien, maar snap wel dat je hier ongerust door bent geworden.
    Niet twijfelen morgen gewoon bellen.

knuffff

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ga ik ook doen denk ik ................

8. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Marjon ik zou ook een echo vragen alle zekerheid is goed welkom.

Sab Ben heel erg benieuwd naar de antwoorden van arts.

Sunny gefeliciteerd meid spannnend:)

Hier ik ben steeds zo moe kan de hele dag wel slapen pff.
    Kleine is nog steeds goed beweegelijk en heeft erg vaak de hik gister ff gevraagd aan de vk ze zei meestal als het in de buik vaak de hik kan het buiten de buik zijn dat het straks moeilijk kan gaan boeren en ook vaak gaat hikken.
    Ook denkt ze dat het een 7tot8ponder gaat worden.
    Ik vind het wel vreselijk spannend vooral omdat het nu ook mag komen:D

9. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Niet "denk ik" , echt gewoon bellen;).
    Je bent echt geen overbezorgde moeder.
    Lukt het een beetje met op tijd spuiten??

10. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Whaaaa Chantal, het wordt nu echt spannend:):).
    Ben erg benieuwd.

Als je kan slapen, lekker doen. Des te meer ben je uitgerust als de kleine strakkies wil komen.

11. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Sunny: gefeliciteerd..

Marjon: Ik heb het programma niet gezien.. maar gewoon bellen hoor! zou ik ook doen.

Chantal: hihi ik wist niet dat babytjes in je uik ook hikken *lol*

12. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Gaan jullie carnavallen????

13. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    marjon gewoon bellen. Marescha heeft een ingeborst borstbeen en daardoor hebben de longen minder ruimte en zit de hart ook niet helemaal op de juiste plek. Wij hebben jaarlijks controle en als tussen de 11e en 13e krijg ze een operatie, wordt dan drie dagen in coma gehouden. Zij heeft dus ook een ruisje maar weten gelukkig waardoor het komt en je kan beter een keer teveel naar het ziekenhuis dan 1 keer te laat

Channes je mag nu bevallen spannend hoor..... vanaf nu elke dag meldplicht hé. en rust maar lekker uit dan ben je straks helemaal fit voor de bevalling. En wat betreft de hik heeft de vk helemaal gelijk. Ferenc had ook vaak te hik en nu nog steeds zo drie keer per dag en boeren is echt een drama soms... Wil jij eigenlijk borstvoeding gaan geven?

Wennes sterkte morgen in het zkh

Vandaag weer visite gehad. Morgen weer visite

Ga nog wat in het huishouden doen. Mijn email bijwerken ben druk aan de verkoop op MP. Heb mijn kolf en luiertas van oilily al verkocht.

Meiden alvast weltrusten

14. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    carnaval hier niet wel sneeuwpop bouwen helaas:(

15. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    oja vanmiddag weer bij de fysio/osteopaat geweest. De heupjes waren goed losgekomen maar het nekje zit echt muurvast dus moeten er nog wel een paar keer heen hopen dat hij het los kan krijgen want hij heeft er behoorlijk last van.....

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Heeft marescha daarom zoveel last van longonstekingen , Sabine ?

17. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    dat is medisch nog niet bewezen maar ze denken van wel de kinderarts gaf aan dat Ferenc dezelfde afwijking heeft het is erfelijk maar niemand in de familie heeft het.......

18. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    doordat de longen waarschijnlijk in de knel zitten kan het vocht niet voldoende weg waardoor een longonsteking kan ontstaan daarom bij verkoudheid meteen een antibioticakuur

19. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Sass wij gaan ook niet carnavallen hebben we hier in het noorden ook niet wij hebben pinksterfeesten:D

Sabine had Ferenc het ook zoveel pff word er soms wel gek van hoor gaat dan ook rare bewegingen maken dan zit ik tegen het plafond au au au.
    Ik ga geen borstvoeding geven ik heb daar totaal geen gevoel bij ben er het type ook niet voor.
    Geef jij wel borstvoeding?

Is er ook iemand die hier iets neer wil zetten als ik bevallen ben aangezien ik naar het zh moet en niet meer thuis mag bevallen

20. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Channes: Ja hoor wil best hier een berichtje plaatsten. Zal zo ff mijn nr pb-en.
    Spannend, spannend.

@ Sabine: Wel fijn dat zijn heupjes los zitten, nu zijn nekje nog.

Deel Deze Pagina