sass moest je vandaag naar het ziekenhuis denk aan je en mijn druimen je wennes jij al bloedgeprikt? krijg je vandaag de uitslag?
@s1980: Heb vanochtend bloed geprikt alleen heb de uitslag morgen pas denk ik. Als je voor 9 uur laat prikken heb je s' middags uitslag, maar ben door wekker heen geslapen dus was er pas later
@wendy,:x:x:x jeetje meid het zit niet mee he, ik wou dat ik je kon verzekeren dat het volgende keer raak is, maar denk idd dat al onze afspraken je alleen maar verdrietiger maken @sass, succes. nou hier geen kraamtranen of depri bui geweest....tot gisterenavond! het bericht bij de juni mama's heeft er even hard ingehakt en ik kon gewoon niet meer stoppen met huilen, alllllles kwam eruit. heb nu hele dikke ogen ervan tja hoe kom je daarover heen.. je geboortekaartje verandert in een rouwkaartje en alle spulletjes staan om je heen..daar kom je niet overheen denk ik. en dan nog het idee dat je nog moet bevallen ook...bah
idd scorpion , ik kreeg ook helemaal kippevel toen ikhet las , het zal je maar overkomen en dan moet je idd ook nog bevallen van je kindje wat je gelijk weer af moet geven ......das eigen onmenselijk ...
ze is gisterenavond bevallen van stijn. 58 cm en 9 pond. zou bijna zeggen grove fout van het zh en de vk!
Zwanger!!! En heel duidelijk te zien.. Over anderhalve week terug om te kijken of we een hartje te zien krijgen.. wie had dat nu verwacht.. Oooh Wen.. dit kan gewoon niet!!! Ik had dit zo graag samen met jou willen vieren!!!
geweldig sass, kon wel wat goed nieuws gebruiken, en dat hartje gaat gewoon kloppen hoor! alvast zachtjes wat tikken op ze billen geven anders
alles ging goed, ze wisten wel dat het een zware baby was. zo van de een op de andere dag was het hartje gestopt
joyce dat kan haast niet anders had gisteren berichtje geplaatst hoe kom je daar bovenop Sass wauw hier draaien de duimen nog even door voor jou Wennes duim ook nog steeds voor jou