Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dank je wel allemaal... ben toch wel opgelucht..:)

2. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Sass wat fijn om te horen dat je zwanger bent meid.

Wennes wat verschrikkelijk balen voor jou :( Had gehoopt dat het toch raakt mocht zijn... Maar het gaat goedkomen hoor, echt!

Wat vreselijk van wat er is gebeurd bij de juni-mama's zeg. Het zal je maar overkomen.

Heb zelf ook ff baalmomentje... Zojuist zag ik op Hyves ineens babyfoto's van een ex van me. Die is net ietsje voor mij getrouwd en blijkbaar ook min of meer direct aan kids begonnen en zwanger geraakt want er is ineens een baby daar... Bij mijn EX...pfff ik moet nu toch wel even slikken hoor. Waarom hij wel en ik niet? Ik ben er echt even ondersteboven van, gieren allemaal emoties door mijn lichaam en kan niet goed plaatsen wat voor emoties het zijn, maar ik voel me erg raar nu.

3. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ banaantje: geef me het even zwart op wit dan dat het echt goed gaat komen....
    Ik hoop het ook maar bij elke negatieve test komen wij ook steeds dichterbij het einde vd behandelingen...

4. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @sass: ja snap dat je toch wel opgelucht bent. Het is natuurlijk ook erg goed nieuws, nu op naar het kloppend hartje...

@ banaantje: mijn reactie staat misschien beetje lullig maar is zo niet bedoeld....

5. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    #2205 Banaantje81, 22 jun 2010
    Laatst bewerkt: 22 jun 2010
    Wennes: hoeveel pogingen hebben jullie nog te gaan nu?
    De reden dat ik zeg dat het goedkomt is omdat ik er echt in geloof dat het goedkomt. Een vriendin van mij heeft ook talloze terugplaatsingen gehad die steeds misgingen. En uiteindelijk is ze nu met succes zwanger geraakt. Het kan dus wel, maar ik kan me ontzettend goed voorstellen dat je er op dit moment moedeloos van wordt. Het lijkt me ontzettend zwaar om in jouw schoenen te staan. Maar je moet toch de hoop erin houden, vandaar mijn hart onder de riem steeds, ook al is het makkelijk gezegd.

Op dit moment zit ik ook in de stress, omdat ik zojuist lees dat je helemaal geen eisprong hoeft te hebben gehad om ongesteld te worden. En heb vannacht geen oog dichtgedaan, kwam niet in slaap, omdat ik me zo klote voelde over die ex die nu ineens een baby heeft. Dat je ongesteld kan worden zonder eisprong wist ik helemaal niet, dus ik dacht oprecht dat ik een eisprong had gehad (al had ik niks gevoeld). Ik leef ook in onzekerheid wanneer, en of, ik ooit nog zwanger zal raken met die ene eierstok :( En als ik eerlijk ben, geloof ik er helemaal NIKS van dat ik nog zwanger kan raken. Omdat ik niet het type ben die gaat temperaturen en dan bewust gaat sexen alleen om zwanger te raken, daar heb ik de energie niet voor, ondanks dat mijn kinderwens enorm groot is. Ik ben hypersensitief en als ik straks constant in de weer moet zijn met testjes en temperaturen dan word ik helemaal gek.

Best stom..zie je het contrast in dit berichtje? Ik geloof altijd wel bij anderen dat het goedkomt, maar nooit bij mezelf. Echt erg. Maar ik ben doemdenker eersteklas als het om mezelf gaat.

6. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    meiden kon iemand het maar zwart op wit geven herken de reactie van wendy zo als iemand tegen mij zei meid je kan tenminste zwanger worden dus het komt echt wel goed dan ontploftte ik bijna........

Iemand in mijn hele naaste omgeving is nu ook al 2 jaar bezig en zie iedere week weer haar verdriet voel me bijna schuldig dat ik wel 2 kids heb gekregen(ook niet zonder slag om stoot maar heb ze gelukkig wel)

Het enige wat ik kan doen is een luisterend oor geven en dat voelt zo leeg want wat je wilt is dat iedereen met een kinderwens deze wens ook vervuld krijgt

7. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    banaantje het is of ik mijn verhaal lees ik heb wel getempt en hier was geen eisprong in te bekennen was ook ik alle staten maar toen de 1e afspraak stond bij de gyn bleek ik toch echt zwanger te zijn gyn was misschien wel verbaasder dan ik want had volgens hem geen eisprong gehad

Dus mocht je tempen en je ziet een verhoging dat heb je een eisprong is je temp steeds constant is iets niet goed kortom vertrouw je het niet gewoon een afspraak eisen bij de gyn

8. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland

Toen ik vorige week bij de gyn was vertelde hij mij een verhaal, omdat ik ook bang was van zou het wel lukken, want we waren al zo lang al bezig.
    Er was een vrouw ( al heel lang geleden) die haar rechter eileider kwijt was en haar linker eierstok. Ze dachten doen die tijd dat ze niet meer zwanger kon worden op een natuurlijke manier. Dat werd ze dus wel! De gyn heeft het me helemaal uitglegd dat als je de vrouwlijke geslachtsorganen op een plaatje ziet dat de eileders en eierstokken wat hoger zit dan de baarmoeder, dat is dus niet zo, ze hangen echt naar benenden langs je baarmoeder je eileder zit niet vast aan je eierstok. Zodra je je eisrong hebt, dan komt die in een palsje vocht ergens beneden (waar weet ik zo niet). Dan krijgt een van je eileiders van je hersenen een signaal om dat eitje op te pikken, bij mij is dat dan mijn linker omdat ik mijn rechter niet meer heb.
    Dus als je je linker eierstok mist kan je rechter eileider alsnog het eitje oppikken.
    Wat is een vrouwenlichaam ook wonderbaarlijk!

Hoop dat je nu wat gerustgestelder bent, en dat ik het goed heb kunnen uitleggen.

Liefs Janis

9. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Dacht ook altijd:Gaat niet lukken ligt aan mij na 2 keer een miskraam en een bbz.(2 jaar,man had zijn ex zwanger gemaakt op 16 jarige leeftijd en weg laten halen)
    En dan zei iedereen,komt wel goed eens zal het lukken,maar oh wat had ik daar een hekel aan!Of ze zeiden wees blij dat je zwanger kan worden!Nou dat zegt helemaal niks hoor en je wilt te graag ;)
    Al die goed bedoelde adviezen :)
    Hoe kunnen zei nou weten of het goed komt!
    Je kan alleen maar luisteren naar die gene en sterkte wensen en duimen dat het het lukt!
    Dus Wennes ik blijf voor je duimen en hopen!
    sterkte!

Tja ik ben weer zwanger en gaat tot nu toe goed,maar blijf onzeker tot de dag dat ik ben bevallen en alles goed is met me kleine meid!
    Had je dat ook s1980?

10. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    rijswijkse en of ik onzeker was maar heb bij alle zw bloedverlies gehad en hoe bij m tot 20 weken en bij F tot 17 weken. M is zonder hartslag geboren en F had de navelstreng echt vast om zijn nek zitten dus ben iedere dag weer blij dat ondanks al het verdriet en onzekerheid ik 2 pracht van kinderen heb

11. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    pff zonder hardslag!:$Was daar een rede voor?
    navelstreng lijkt me ook eng,hoor je vaak he?

Ik had haar gister weinig gevoeld dus dacht ga even luisteren met zo'n apperaatje,ze schopte gelukkig gelijk daar tegen aan haha.
    Ik denk dat ze een slaapdagje had,voel haar nu al een uurtje achter elkaar schoppen.
    Volgens mij is het een drukte maker :D

12. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    ja had een weeenstorm gehad en de vk was er niet en mocht niet persen terwijl ik wel persweeen had uiteindelijk toen de vk er was had ik alles uitgeschakeld en wou/kon ik niet persen m had het daardoor niet meer naar haar zin eenmaal buiten hebben ze wat met haar gedaan waardoor ze meteen moest huilen alleen dat heb ik niet meegemaakt verloor zoveel bloed dat ik 10 min later in de ambulance lag.... Ben om 0510 bevallen en 's middags om 1500 had ik haar pas in mijn armen

Bij mij kwam de navelstreng doordat ik een draaipoging had gehad....

Maar vergeet deze horrorverhalen het gaat vaak ook gewoon goed hoor en daar hoor jij bij afgesproken?

13. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Ja we gaan daar vanuit!
    Pff wat een horor bevalling,hoop ik niet te krijgen ;)Gelukkig is het goed gekomen!
    Nou zal ook wel een draaipoging krijgen,ze ligt vanaf 15 weken lekker in een stuit en volgens mij nog steeds,voel haar bijna altijd beneden trappelen en af en toe een handje midden in me buik.
    Moet morgen naar de verloskundige,dus zal het wel horen.
    raar he,ben weer niet bang voor de bevalling maar zal wel komen als ik bijna moet :D

Is het bij jullie ook lekker weer?Ga lekker even op me terras zitten :p

14. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Poeh! Ben weer naar binnen gegaan... heet in het zonnetje zeg!

Wil een weekendje weg boeken, hebben jullie tips??

15. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    je moet ook niet bang zijn hoor gewoon vertrouwen op de Vk
    mooi weer hier wel maar terras helaas niet ben aan het werk :)

16. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Noemen ze dit werken Sabine :p

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ihihihihahaahhahah, jij was vroeg op Sass !!

18. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Mijn woorden waren absoluut niet verkeerd bedoeld hoor!!! Alleen als ondersteuning, ze hadden mij wel meer vertrouwen en hoop gegeven vandaar dat ik het met jullie wilde delen.
    Mijn gyn zei ook tegen mij van we weten iig dat je zwanger kan worden, ik had toen ook zoiets van jah hallo daar heb ik nu niks aan, want nu ben ik dat niet meer!
    En dat mensen tegen me zeggen kom op meid je moet het postief in zien bla bla bla. (en dat als je je dan op dat moment erg rot voelt en het helemaal niet meer ziet zitten dat je nog wel zwanger zult kunnen raken).

Meiden, mijn duimen draaien ook voor jullie

19. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Wij zijn laast een weekendje veluwe geweest, kun je lekker wandelen en in de buurt zijn veel bezichtigheden, maar naar de kust is ook erg lekker vooral met dit weer, lekker over het stand heen wandelen, neem je de boot naar een van de eilanden is ook heerlijk.

20. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    hihihi ja dit is werken:) verslaafd zijn is erg hoor:)

sass cp of zoiets lekker in de natuur zwembad in de buurt het wordt mooi weer aankomend weer

Deel Deze Pagina