Nee helaas dames... donderdag pas de echo... Er moest anderhalve week tussen zitten.. dus nog een paar daagjes! Nog drie nachtjes slapen! Uurtje eerder thuis van het werk vandaag.... nu snel voetbal kijken!! Veel plezier allemaal
Gelukkig geen gekke dingen hier.. Nog 1 nachtje.. ooh ik krijg visite de deurbel gaat nu... tot straks!
Sass succes morgen , ga weer kaarsjes branden hoor !!!! Moet zelf ook voor nacontrole naar ziekenhuis .....helemaal niet nodig maar ja ........
Sass nog 1 nachtje spannend hoor marjon jij ook succes morgen wennes hoe gaat het met je krijg je nog behandelingen in met de nieuwe proef of gaan jullie nu voor de 1e icsi behandeling
Het is gewoon een nacontrole van de zwangerschap en ik weet niet of ze me gaan onderzoeken , misschien omdat de placenta operatief verwijderd is ......
Ik mag morgen om half 12..... Ben blij dat het nu eindelijk zover is, als ik heel eerlijk ben ben ik op van de zenuwen!! jij natuurlijk ook succes Marjon
sass morgen duim ik voor je meis!!! hier mega druk druk druk momenteel mijn hoogzwangere vriendin aan het helpen in haar nieuwe appartement ze is zondag 36 weken dus moet zo snel mogelijk af zijn nu
ik duim ook. ik moet 22 juli op nacontrole. ik kreeg die afspraak met de woorden erbij degene die de boel daar heeft laten ontploffen moet ook controleren of alles weer netjes is whaha
sass hoop dat je vannacht een beetje kan slapen en dat jullie morgen een mooi hartje zien kloppen ga voor je duimen meid bij mij hebben ze beide keren bij nacontrole onderzoek gedaan maar ja 1e keer totaalreptuur dus gekeken of alles goed was geheeld en de 2e keer de wond van de keizersnede bekeken en uitleg gegeven of een evt volgende zw ( die er voor 99% zekerheid niet meer komt)