Mij hoor je niet klagen hoor... Heel de dag door eten!!!! en heel de dag door misselijk..... Aiaiai m'n maag! Maar alles blijft binnen... dus dat is wel fijn.. kan wel 10jaar geleden zijn dat ik heb overgegeven.. al ben ik nog zo ziek! maar voel me zeker niet ziek nu... Bijna donderdag..... gelukkig! Weltrusten
Thanks meiden... Uiteindelijk is het eisprong-gedoe met een sisser afgelopen, want mijn tweede ovulatietest gaf geen streep meer Ik heb even een kalendertje gemaakt en het blijkt dat ik mijn ei heb gemist, die positieve test was dus eigenlijk al het LH dat aan het afbouwen was in plaats van opbouwen. Dus ik heb niet eens meer met manlief hoeven praten erover, dat scheelt weer gedoe. Morgennnnn heb ik mijn afspraak bij het ziekenhuis! Heb een hele waslijst aan vragen opgesteld aan de gynaecoloog. Laten we alsjeblieft hopen dat die zegt dat we gewoon weer aan de slag mogen, anders krijgen we weer hetzelfde liedje dat ik mijn man moet overtuigen... Maar eerst vanavond voetbal, leuk! We gaan winnen!
banaan ik denk echt dat je nu al een gesprekje met je man moet aangaan. Ik neem aan dat je niet je man wil verliezen voor een kindje toch? ik heb wat filmpjes van julian: YouTube - Julian met oma YouTube - Julian in de buik YouTube - Julian zegt gedag YouTube - Hoe krijg je Julian stil...
*BREEKT EVEN IN* Jeeeeee!!!!! Sass ik zie dat alles nog steeds goed gaat!!!! Ben blij voor je!!!! Dikke kus! Geniet er van!
@Banaantje... Zorg eerst dat jullie samen praten.. Het is zo belangrijk dat je er samen weer voor kunt gaan. Jullie hebben elkaar nog hard nodig. Door alle gebeurtenissen maar ook alles wat er nog gaat gebeuren.. succes
iedereen voor de buis behalve ik zeg de gek kids slapen man is weg dus zit met de laptop half voetbal te kijken joyce geweldige filmpjes en wat een speen zeg die raak je niet snel kwijt sass hoe meer kwaaltje hoe beter nog 2 nachtjes... banaantje succes morgen en goed doorvragen hoor en daarna goed gesprek aangaan met manlief daan in ondertrouw gefeliciteerd
Yes!! Heeft Julian toch nog wat aan zijn slabber met daarop mijn eerste WK. Dat word foto moment zondag
JAAAA we hebben de finale gehaald!! Nu vanavond Duitsland - Spanje, voor wie zijn jullie??? Update over mij: Ik heb vandaag gesprek met de gyn gehad! Gelukkig was mijn gyn superlief en heel geduldig en heeft alles tot in de puntjes uitgelegd. Ze hadden natuurlijk ook wat goed te maken, want ze hebben erge fouten gemaakt in mijn geval, dat heeft ze ook eerlijk toegegeven (zij was zelf overigens niet verantwoordelijk voor de fouten, alleen pakweg 5 andere gynaecologen wél). Ze heeft toegezegd dat zij een vervolgzwangerschap gaat begeleiden in mijn geval en ook de bevalling gaat doen waarschijnlijk, ze weet nu heel mijn situatie af (dochtertje van zus is zwaar gehandicapt geboren wegens zuurstofgebrek tijdens bevalling door klemzitten in een draaiing in het geboortekanaal). Ze schrok erg van dat verhaal dus het is ontzettend fijn dat ze me ziet als een serieuze patiënt. Ennnn...bizar nieuws...! Want ik dacht toch echt dat ze hadden gezegd dat ze mijn eierstok en eileider allebei hebben weggehaald, maar ze hebben de eierstok zelf gelukkig laten zitten! Dus met een beetje geluk hoeft dit niet eens veel gevolgen te hebben voor mijn vruchtbaarheid...gelukkig!!! Nadat we uit het ziekenhuis kwamen heb ik meteen voorzichtig aan manlief gevraagd wanneer we weer zouden beginnen. De gyn zei dat we nu weer mochten beginnen. En hij vond het toch wel goed om weer te beginnen! Ik zei: "Nouja we kunnen voorlopig nog wel even veilig aan doen, want ik heb mijn eisprong al gehad" en toen antwoordde hij vanuit zichzelf: "Neuh waarom zouden we? We gaan er nu toch weer voor, dus dan hoeven we niet meer veilig te doen ook" en ik was zooo opgelucht dattie dat zei!!!
jeah banaantje dat zijn goede berichten meid!! daar worden we vrolijk van!!!!1:d en wat een fijn bericht dat je eierstok er nog gewoon zit toppie
banaantje fijn om te horen dat het gesprek goed is verlopen en reactie van man ook helemaal geweldig wie weet vanavond een gezellig avondje
banaantje , fijn dat jullie er weer voor mogen gaan en dat het gesprek zo goed verlopen is .. Sass succes vandaag ...!!!!!!!!!!!
Banaantje super om te horen zeg... Was een hele opluchting... Scorpion leuke filmpjes meid super.. Wennens hoe is het met jou? Sass heel veel succes vandaag met de echo... Hier beste griep te pakken gehad nu nog vreselijk verkouden wat vreselijk vast zit. Liam heeft dinsdag prikken gehad en is er vreselijk ziek van geweest hij wou niet eten drinken bijna 39 graden koorts maar hij is er vandaag helemaal weer. Verder was hij goed gegroeid hij weegt nu 7 kilo precies en is 67cm. Ik moet straks naar de dokter ik krijg allemaal kale plekken op me hoofd en vreselijk veel haaruitval ik weet dat je daar last van kan hebben na een bevalling maar dit is niet normaal meer als ik me haar los heb zit ik er binnen een half uur helemaal onder en als ik door me haar heen ga heb ik me handen vol haar das niet goed lijkt me.. Verder gaat alles weer normaal hier. Dikke knuffel voor jullie