sass succes vandaag hoelaat moet je eigenlijk? Chantal dat klinkt allemaal niet best? Ben benieuwd wat de huisarts zegt!
Goed nieuws...... Het is gegroeid en alles was zoals het nu op dit moment hoort te zijn.... erg opgelucht duss
sass geweldig dit komt gewoon helemaal goed nog 4 spannende weekjes en dan kan het genieten echt beginnen wanneer heb je weer echo
Sass wat geweldig meid ben heel erg blij voor jullie. De huisarts heeft me nu doorgestuurd naar de dermatoloog daar kan ik 10aug terecht ben benieuwd. Liam heeft vandaag voor de eerste keer warm eten gehad hihi wat een geklieder hij vond wel raar wat is dit nu hihi
sass jeeaahhhh!! ff ego post mijn vriendin haar vruchtwater is gebroken zojuist keii spannend nu spannende avond nacht wachten op telefoontje
Goed om te horen dat alles goed is Sass! Channes wat vervelend van die haaruitval, hopelijk weten ze een goede oplossing, wel fijn dat je bij een dermatoloog terecht kunt. Wat een weertje vandaag! Pfff zit hier op kantoor te zweten, zelfs met airco aan is het warm. Hoe zit het met jullie, moeten jullie ook allemaal werken vandaag of wordt het in de tuin zitten?
nadat ik gister poste dat mijn vriendin haar vliezen gebroken waren is ze 4 uur later moeder geworden van een dochter lincey :d ik ga haar nu meteen opzoeken srry dat ik verder niet reageer doe ik strakjes
we moeten naar de tandarts ,lekker met dit weer en voor de rest denk ik binnenblijven en T&T buiten het zwembad in !!
sucses bij de tandarts!! chantal das balen haaruitval,fijn dat je naar de dermatoloog kunt het is warmmm pfff
Ik ben ook aan het werk en ik heb nogal warm werk, daar wordt je niet vrolijk van, denk dat we zo er ook maar mee moeten stoppen, het is hier al 30 graden, en de temperatuur stijgt alleen nog maar.
succes banaantje Hier beetje aan vervelen,heb wel een zwembad opgezet maar is zo warm pfff hou behoorlijjk veel vocht vast. Moest vanmorgen voor de laatste keer naar de arbo om het af te sluiten. Me buik is behoorlijk,pas niks meer ook geen schoenen meer dus goed excuus om gister 2 paar slippers te kopen. Maat 38 normaal 36 haha. Chantal kan het niet van de zwangerschap zijn?merk zelf dat ik nu een behoorlijke bos heb,normaal best dun,dus dat je bevallen bent dat je het kwijt raakt?
hey meiden, dat zou best kunnen hoor chantal wat rijswijkse zegt want ik val nu ook uit. word gek van de haren overal.