@Channes... 10 aug pas!!!! dadelijk ben je heel je bos kwijt??! @Daan.. gefeliciteerd met je vriendin @Marjon.. alles goed bij de tandarts?? Werken met dit weer... het is gewoon niet gezond! haha Ik had al siësta voorgesteld... maar helaas... Dank je wel voor alle lieve reacties...
hebben gisteren heerlijk aan het water gezeten op een of andere manier slaapt het mannetje dan wel beter is wel druk alleen met 2 kids maar wel beter dan in de achtertuin chantal hoop dat de dermatoloog er wat aan kan doen heb ook collega's gehad die bijna kaal werden en volgens de artsen zijn dat de hormonenen heb er gelukkig geen last van gehad Wendy gaat het wel goed met jou?
Hoi hoi Joyce gaat snel he nu de tijd vliegt voorbij Sass leuk Anouk veel plezier. Daan leuke naam zeg Gefeliciteerd.. Haaruitval het is bij echt heel erg veel ik heb nu kale plekken voor op me hoofd dat het door de hormonen kon komen zei de arts ook maar hij vertrouwd het niet helemaal. Liam heeft donderdag zijn eerste groentehap gehad wortels hij vond het eerst niks maar later vond hij het wel lekker gister heeft hij er wel van genoten. Net heeft hij zijn eerste fruithap gehad nou dat was smullen hoor heerlijk vond hij het.
Vind het erg extreem klinken, kalen plekken! ookal is het door de hormonen.. daar wordt je natuurlijk helemaal niet blij van!! Je haren! het is toch je uiterlijk... dat het maar snel 10aug is!
@ Channes: jeej wel heel erg als je zelfs kale plekken ziet. Ik heb sinds iets meer dan een week ook ontzettend veel haaruitval, echt hele plukken, durf mijn haar bijna niet te wassen. Maar heb het idee dat het alleen aan de achterkant is. En nee bij mij kan het niet door hormonen komen want die gebruik ik al een aantal weken niet. @s1980: het gaat hier wel. Heb ff een week of 2 erg in dip gezeten, maar het gaat nu op zich wel.
hmmm zo veel klinkt niet goed nee. laat er maar lekker naar kijken dan! @wendy, wanneer krijgen jullie weer een nieuwe ronde? Ik duim zo voor je!! ik wou dat ik super kleefpasta voor je had! ik gun het jullie zo!
Wendy dikke knuffel voor jullie!!! Hier ben best nerveus voor vanavond pff ga me zo maar ff douchen en omkleden Lian weg brengen dan naar de kroeg. Ben zo benieuwd wat ze gaan doen
Bij ons in de buurt hebben ze een grote tent opgezet.. gaan daar vanavond kijken.. eerst bij vrienden hapje eten.. Mijn mannetje zit al helemaal kant en klaar voor vertek!!!
die had vorige keer ook alles goed, behalve de finale ik geloof dus meer in die parkiet niet zenuwachtig hier, weet toch wel dat we gaan winnen ga ook foto's maken van Julian, 1e wk en dan al in de finale. Als we winnen (waar ik van uit ga) dan film ik de eind fluit