Wendy dank je ik heb je nr in me tel opgeslagen. Zal je mijn nr ook even geven zie je gelijk dat ik het ben.
lekker geslapen chantal mag mij ook sms'en hoor ben toch hele dagen thuis pb zo mijn nummer waarom mag je eigenlijk niet meer thuis bevallen? geev fv bij mares is het een drama geweest
ik heb voor Tara een afspraak bij de ha gemaakt en ga het laten onderzoeken, anders blijft het toch maar aan me knagen ....
net weer contact gehad met diabetesverpleegkundige en insuline moet weer iets omhoog ..........Over een week kijken we weer verder , als ik intussen merk dat het toch aan de hoge kant blijft mag ik de insuline zelf gaan verhogen .........
ik moet iets doen he Sabine , nu ik niet meer hoef / mag werken .........Sugar-babe houdt me goed bezig ....benbenieuwd of dat straks ook zo is ...............Of we nu na 2 hele makkelijke babies nu een handenbindertje krijgen ...
waren tara en thijme zou makkelijk dan ook qua slapen? Meneer net echt 1,5 gekrijst hele voeding eruit in een boog ben zo bang voor een reflux
Thijme heeft de eerste 3 maanden alleen maar geslapen en gegeten .........we moesten hem s nachts wakker maken omdat hij in het begin moeite had met suiker op peil houden ( hij was te klein) en s nachts gevoed moest worden .. Tara precies hetzelfde en die sliep zelfs van dag 1 af door van 11 tot 6 .................... Kun je geen voeding voor spugertjes gebruiken Sabine ?
@ Marjon: heel goed dat je een afspraak gemaakt hebt. Zekerheid boven alles. En verder houd je suiker je wel bezig zeg. @ Sabine: PFFFF zielig he als ze zo liggen te krijsen. Maar idd voeding voor spugertjes een idee? @ All; Hier word ik zo langzamerhand gillend gek van een stom lichaam dat niet doet wat ie moet doen:x:x. Maandag nog redelijk positief terug uit het zh, nou vandaag baal ik weer. We waren opgehoogd met medicijnen alleen is de situatie niet veranderd. De eitjes zijn nog net zo groot. PFFF word hier zo moe van. Mijn buik zit gewoon bont en blauw van elke dag 2 spuiten zetten( en moet allemaal rondom de navel), lijkt wel een gatenkaas. En voorlopig ben ik er dus ook nog niet vanaf. Moet maandag weer terug en dan is het alweer cd 20. We gaan de medicijnen nog meer ophogen, het brengt grote risico's met zich mee, maarja van de andere kant lijkt mijn lichaam er toch niet echt op te reageren, dus zou raar zijn als ik straks ernstige overstimulatie blijk te hebben. Net het werk gebeld en neem morgen een dagje vrij. Kan het even niet opbrengen. Gelukkig was er iemand die voor me wilde komen werken, dus was het geen probleem. KUSSSSSSSS
balen wendy , hopelijk werkt de ophoging nu wel .....goeddat je morgen een dagje voor jezelfpakt meid !! Knnufffff
Hey meiden Kom ff snel langs hebben vanmorgen een auto ongeluk gehad ik stond stil achter een tractor en ineens komt er een andere tractor aan die ons van achter ramt wij bovenop de andere tractor terecht gekomen die tractor die ons ramde maakte nog een stuur correctie die kwam op de andere weg helft terecht en daar ramde een rode auto op maar die kwam ook weer tegen ons aan. Mannetje en ik zijn samen afgevoerd naar het zh ik omdat ik de kleine niet voelde en hein omdat hij weer tintelingen kreeg in zijn been en voet daar aangekomen hebben ze hein onderzocht en ik moest naar de gyn bij beide was alles goed ik heb een ctg gehad en een echo en er was vollop leven in me buik pffff wat ben ik geschrokken zeg. Morgen de politie even vragen ze hebben ons ook nog niet verhoord en alles wat ik op internet lees daar klopt helemaal niks van. Ze bellen ons morgenvroeg.
hi Wennes, Sterkte, ik duim voor jullie. Het zit jullie ook niet mee he!! @Chantal, jeetje zeg, dat is schrikken!!! Gelukkig is alles goed met jullie, het zal je maar gebeuren!!..... Rustig aan Liefs
Ohnee Chantal.......jeeej wat heftig zeg. Schrik er wel heel erg van. Gaat het een beetje? Gelukkig dat het met de beeb goed is. Doe rustig aan meis. Gelukkig dat het zo is afgelopen, knuffff
chantal ik las het net op hyves pff schrikken zeg hoe gaat het nu voel je de beep goed. En hoe is het Hein en zijn rug... Het zit jullie echt niet mee hebben jullie nog wel een auto nu dan meid dikke knuff en rustig aan hé je zult nu wel flinke spierpijn hebben wendy ook voor jou een dikke knuff
wendy nog wat van chantal gehoord hoop dat alles goed is nu zo 24 uur later zo klap kan natuurlijk wel een bevalling opwekken