Ja klopt, groen licht gehad dus het 'mag' weer Wat een mooi plaatje, Scorpion. Zonde van het verlies van NL in de WK (stomme inktvis had wel weer gelijk, pff, ik hoop dat de Spanjaarden hem door de paella draaien haha), maar tweede is ook een topprestatie!!
helaas dames..... Joyce wat ligt die heerlijk te slapen heb jij toevallig het boxkleed van winnie the pooh hij lijk nl op die van mij wennes kan ook niet anders dat je er helemaal doorheen zit waar zitten jullie nu in het traject?
wat schattig joyce! wendy meis jij verdiend een knuffel!! niet opgeven hoor banaantje spannend hier zit in mn vruchtbare dagen en de condoom is zojuist gescheurd als het nu gebeurd moest het gewoon zo zijn... en laat ik een pendel hebben van astridi voor juli 2010 waarvan ik nog dacht dat kan niet want wij doen het dan veilig..Oeps
spannend daan! wij gaan het ook 3 rondes met rubber doen. ik wil eerst 3 eigen ongi's hebben gehad voor ik weer aan de pil ga.
daan hihihi en als het nu wel raak is moet het zeker zo zijn joyce heb daar ook alles aan alleen dan van de vorige serie daar staat de hele pooh club op vond het wel duur spul maar zo lief..
@s1980: We hebben nu afgelopen weken verplicht rust moeten houden. Donderdag op gesprek bij arts, kijken wat we nu gaan doen. Eigenlijk moet ik echt 4 weken rust en dan afspraak, maar omdat ik toch geen eigen cyclus heb en dus eerst aan medicijnen moet om ongi op te wekken heb ik er al een week afgesmokkeld met afspraak maken Achja als mensen niet in de mmm lopen hoeven ze ook geen cyclus rust te pakken. Oja maar die gebruiken natuurlijk ook niet allemaal hormonen Wat een kutzooi van Nederland zeg!!!!! Maar morgen toch naar de huldiging toe, heb niet voor niets vrij gepakt...hihi
Ik ben gister weer ongi geworden!!!! Woensdag zal de gyn me bellen of ze verder gaan met mij of niet. Wat ik wel raar vind is dat ik na de operatie na mijn ei totaal geen last van mijn boobs heb, terwijl ik voor de operatie, vrijwel direct na mijn ei, dat ze al zeer begonnen te doen, zo erg zelfs dat ik ze moest vasthouden met het traplopen, en ik niet vatsoenlijk kon rennen. Komt jullie dit bekent voor? Ik zal het iig de gyn woensdag vragen, ik vind dit heel raar.
Janis: is dit nu jouw eerste ongi na de operatie? Want ik had namelijk dat bij mijn eerste ongi mijn hele eisprong niet eens te voelen was geweest! En normaal voel ik mijn eisprong altijd heel duidelijk. Dus ik werd ineens ongi en snapte er niks van... Dus het kan best dat de eerste ongi misschien anders verloopt dan anders. Of misschien is je ei overgeslagen, je kunt namelijk gewoon ongi worden zonder eisprong. Zou best kunnen dat ikzelf ook gewoon geen ei heb gehad de eerste keer. Heb inmiddels vorige week weer een eisprong gehad en die was heeeel duidelijk te voelen Zou best kunnen dat je gevoelige boobs dus weer luid&duidelijk terugkomen over 2 weekjes!
al mijn ongi's waren anders. ik zou nu zo ongeveer me ei moeten hebben en het voelt alsof me eierstokken alle kanten op gaan en me boobs.....AUW dus tja iedere keer anders.
@Janis.. moet je niet alleen al blij zijn dat je cyclus op gang komt?? Niet verkeerd oppakken hoor.. maar je lichaam heeft wel een klap gehad!
@Wen... dat is nog netjes gezegd! Dat ze zo op deze manier moeten verliezen!!! met zo'n scheids!!! Ik zeg niet dat ze moesten winnen want Spanje was en is ook heel goed.. (hoopte natuurlijk wel maar de beste die wint!) Maar zo! Maar we kunnen iig met opgeheven hoofd door de straten.. succes donderdag! Flauwekul ronde overslaan!! Bij een kennis zeiden ze dat het juist positief is omdat je lichaam de hormonen nog gewend is..
Ik pak het totaal niet verkeerd op hoor, ik kan ook wel onduidelijk geweest zijn, maar ik ben 14 juni voor het eerst weer ongi geworden en 16 juni moest ik voor het eerst weer naar de gyn toe en toen hebben we ook weer groen licht gekregen. Mijn cyclus kwam na de operatie na 27 dagen al op gang en nu zit ik weer op 27 dagen. Dus ik neem aan dat dat wel goed zit. Ik heb ook ovutestjes gebruikt en die gaf wel aan dat er een eisprong was. Dus vandaar dat ik raar opkijk dat ik geen zere boobs heb. Terwijl ik voor de operatie, dus echt altijd zere boobs had een par dagen na de eisprong, en zodra de zere boobs afnam wist ik eigenlijk wel zeker dat ik ongi zou worden. Liefs Janis
wennes veel plezier en een ronde overslaan is weer een gemiste kans ben benieuwd wat ze donderdag zeggen dikke knuff Janis eerdere menstruatie gaat anders voelen je bent er nu veel meer bezig dan voorheen dus ieder kwaaltje en pijntje ga je voelen en vergelijken
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nu zelf minder mee bezig ben, omdat ik voor de bbz al in het zh liep en we al een hele tijd bezig waren, er meer mee bezig was dan nu, ik ben er voor mijn gevoel er ook een stuk relaxter onder. Maar dat is iets waar ik wel erg op ben en dat heb ik altijd al gehad, is dat ik mijn lichaam in de gaten hou, niet alleen mijn menstuatie maar ook andere dingen. Dus vandaar Ik sanp je wel van dat je van alles gaat voelen of juist niet daar ben ik me heel goed van bewust. Maar dit is me gewoon opgevallen.