Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    ohm mensen, het was zoooo gaaf in Amsterdam...hihi.
    Net ff snel foto's op hyves gezet en zo maar eens mijn bed opzoeken was toch wel erg vermoeiend.
    Morgen halve dag werken en dan is het alweer bijna donderdag;)
    Toch beginnen er weer wat zenuwen te komen. Hoop zo dat we nog een keer mee mogen doen in dit onderzoekstraject.

2. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik hoop het ook voor jullie

Duim, duim, duim, duim!

3. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    wendy mooi feestje gehad dus eigenlijk zijn wij nederlanders best wel gek niet wereldkampioen en toch zo mooi feest GEWELDIG toch zeiden gisteren nog tegen elkaar zoveel man en geen 1 rel en als fey-ajax moeten voetballen kan dat niet zonder rellen

ga voor jullie duimen voor morgen

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    duim duim duim duim duim

5. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    ook ik duim voor je meis

6. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Hmm dan is het wel raar (en verwarrend voor jou) dat je die zere boobs niet meer hebt gehad afgelopen beide menstruaties...misschien komt het alsnog terug, of misschien niet omdat je lichaam nu wat anders is gaan werken? Niet te druk om maken hoor, met die eisprong zal het vast wel goed zitten!

Ik ben sinds vandaag ook weer ongesteld, maar dat kon ook niet anders want vorige ronde waren we nog niet begonnen met proberen.

7. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wen... op tv was het al zo ontzettend geweldig :D
    Fijn dat je zo genoten hebt... net je foto's gekeken...

Succes morgen, duim ook voor je...

8. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    mijn ongi (nu 2 na de operatie gehad) zijn zeker anders dan voor de operatie en na mijn eerste miskraam. Maar meer gelijk aan voor de geboorte van mijn dochter. Minder heftig en minder lang. Blijkbaar heeft er tussen de miskraam en de bbz toch iets niet goed gezeten.
    De eerste was wel veel pijnlijker dan anders maar de 2e ook niet meer. Gelukkig maar.
    De gyn zei ook dan je menstruatie kan veranderen na een miskraam of bbz. Dus misschien vallen de pijnlijke boobs daar ook onder.

9. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland

Gister belde de gyn, en ze hebben met het team besloten dat ik toch nog een hsg krijg, om zeker te weten dat mijn linker eileider wel goed is, als die wel goed is gaan ze en ik eerst nog een half jaar afwachten, ze willen me nu nog niet gelijk aan de medicijnen doen. Als het slecht is, heb ik nog geen idee van wat ze gaan doen, maar dat zal ik dan wel te horen krijgen.
    Ik heb hem gister nog gevraagd over de boobs, en hij dah daar niet zo snel een verklaring op, hij zei wel dat het hormonaal is.

Ik denk dat ik volgende week als de hsg krijg, want ik ben nu ongi.

Over ongi gesproken, dat was de vorige keer ook zo, ik ben twee dagen ongi, dan ineens niks meer, en dan komt het weer, dat had ik dus ook niet eerder.
    De eerste keer dat ik ongi was, dacht ik van dat komt omdat alles op gang moet komen, en had ook erge buikpijn, deze keer minder buikpijn, maar wel hetzelfde met de ongi.
    Ach zal er wel allemaal bijhoren denk ik maar.

10. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey janis hoop dat je straks wat meer duidelijkheid heb door de hsg en natuurlijk dat alles gewoon goed zit!!

ik doe deze ronde onverwacht compleet mee.
    doordat de condoom maandag scheurde dachten we gister dan nu ook maar lekker zonder haha

zo dus een onverwachte ronde tussendoor
    heb t gemiddelde van de cyclus van afgelope 6 maanden genomen.. 33 dagen we zullen zien..ik ga nergens teveel op hopen maar heb een bijzonder gevoel alsof het zo moet zijn zeg maar..al komen we dan wel een beetje met de bruiloft in het gedrang haha

11. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Ben er echt een beetje klaar mee!!!!!!!!!
    Doordat het lab dicht gaan kunnen we nu NOG NIET verder.....
    Eerst een maand rust moeten nemen en nu dit. 1ste 3 wkn Aug zijn ze dicht. Dus mag nu pas 9 aug komen voor echo en dan zal ik hoogstwaarschijnlijk mogen beginnen met medicijnen op ongi op te wekken. Dus zal het sept zijn eer we weer eens een kans hebben:x:x
    Dus vanaf maart tot sept wel 2 keer een kans gehad op zwangerschap:$
    Ben echt gewoon boos en ook verdrietig, kan best weer eens janken;)
    Snap wel dat die mensen ook vakantie willen, maar het zh bepaalt gewoon voor mij wanneer ik weer eens een kans maak om zwanger te raken....

@ Janis: hopelijk is de HSG goed, spannend zeg.

@ Daan: ook voor jou dus weer spannend.

12. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    @ Wennes: Jemig oke vakantie snap ik ook wel, maar er zijn toch ook meedere mensen die er werken. Voor mensen die doodziek zijn kan je toch ook niet zeggen van sorry jonges maar het ziekehuis is dicht. Ach ik snap het soms niet, een vriendin van mij is vorige maand haar man verloren, de heeft al een geschiedenis, dat ze een keer poging tot zelfdoding heeft gedaan, ze geeft bij de HA aan dat ze het niet trekt, en wat zegt die, ach meid je ben sterk, je kan dit wel aan. Kom op jongens ze geeft het zelf aan :x daar kan ik net als dat ze het lab dichtgooien best kwaad om worden.

Wennes, probeer je er bij neer te leggen, want je hebt alleen je zelf er mee te pakken en niet hun. ( niet verkeerd bedoeld).

@ hier: Ik mag komende dinsdag voor de HSG, ik vind het wel spannend want ik ben bang dat het me erg zeer zal gaan doen. Maar ik heb het er voor over!!!

13. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    wen klotezooi zeg :(
    janis sucses snap wel dat je het er voor over hebt

14. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Ik heb zoiets van als alles wel goed is, dat ik nu dan ook met een geruster hart een nieuwe zwangerschap tegemoed zal zien, En vooral dat ik weet waar ik aan toe ben. ;)

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wennes wat klote zeg ................niet eerlijk , dikke knuuffff

@Janis, idd zou ik het er ook voor over hebben ..........

16. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    wennes wat een K*zooi echt belachelijk drie weken gewoon dicht kan toch niet helpen ze dan helemaal niemand in die periode? ben echt helemaal verbaasd... kan helemaal voorstellen dat je verdrietig bent 2 kansen in negen maanden is zeven keer te weinig.... meid hele dikke knuff

17. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    jeetje wendy,

kan je het niet in een ander ziekenhuis laten doen?
    ff virtuele hug! Je weet als ik kon kreeg je hem in het echt!

18. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Sterkte wen!
    Wie weet bij mij eruit bij jou erin!(oktober toch dan?)
    pffff wat gaat het snel he al weer 25 weken.

19. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wennes... ze bepalen ook echt alles!!! natuurlijk voel je boos, verdrietig, kl*te enzz.. Ik ook voor jou.. Nog langer wachten!!!
    Kerststop! zomerstop!! idd totaal niet eerlijk! Ze zouden daar toch iets aan moeten doen.. weten ze dan niet hoe het voor je/ voelt!!
    dikke knuff!

20. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    slaat idd nergens op dat alle laboranten dan 3 weken tegelijk vrij zijn..:|dat er dan toch gewoon een paar man werkt zou je zeggen maar dus echt belachelijk slecht van het zkh vindt ik

Deel Deze Pagina