Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Thnx voor jullie lieve reacties...
    Van de ene kant snap ik het wel, want de arts zei ook, voor de behandelingen moet zoveel werk verricht worden in het lab en elke fase moet meerdere malen gecontroleerd worden zodat echt alles goed verloopt. Dus onder andere goede zaad en eicellen bij elkaar. Ze kunnen ook 3 à 4 mnd op halve kracht draaien maar wel open blijven, maar dan kunnen ze ook een stuk minder koppels per maand helpen dus 3 wkn dicht is dan het beste. Dus het is wel te begrijpen, alleen is het gewoon erg frustrerend dat je het zelf helemaal niet in de hand hebt. De boosheid is wel weer gezakt, was ff toen ik het net hoorde.... Haha.
    En ander zh is geen optie, want veel zh hebben sluiting en dit onderzoek gebeurd in 3 zh, maar al het labwerk in ons zh.
    Achja mijn lichaam maar extra rust geven zodat ie daarna 9 mnd hard kan werken.

2. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    zo is dat wendy!!!:D

3. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Blij te lezen dat je er weer wat rustiger onder bent.

4. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    wendy daar gaan we voor dikke knuff

sass wanneer heb jij weer echo eigenlijk hoe voel je je?

5. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Het is zo dubbel Wen.. tuurlijk snap je het wel, maar JULLIE zijn nu degene die moeten wachten.. terwijl om je heen wel vanalles door gaat! en dat is zo ontzettend...blablabla .:(

Volgende week donderdag mogen wij weer voor een echo..
    We zitten nu in de week dat het de vorige keer fout ging.. dat maakt dat ik er maar weinig vertrouwen in heb nu helaas!!
    Emoties gaan alle kanten op!
    Verder heel de dag misselijk!! zal ook wel spanningen bij zitten.. stop de hele dag maar iets in m'n mond! crackers.. brood.. koekjes..
    Hadden we het maar zelf in de hand hè

6. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    sass zat er maar een luikje in je buik dat je af en toe even kon gluren en als je het echt niet trek vraag je toch of je misschien maandag nog een echo kan krijgen (deden ze hier nooit moeilijk over gezien de voorgeschiedenis)

7. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    tja... voel me nu zo'n negatieve muts!!! Wou dat ik het kon veranderen...

8. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    logisch sass!! niet niks wat je meegemaakt hebt afgelope half jaar.. komt hellemaal goed nu
    als ik je kwaaktjes zo hoor ;) maar snap het goed zou het zelf ook hebben weet ik zeker

9. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    sass, ik heb van julian in totaal 21 echo's gehad, denk dus als je om extra echo vraagt het echt geen schande is hoor!

ik denk dat wij de meeste foto's van hem in de buik hebben als wie dan ook op dit forum :D

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik zit denk ik ook aan de 20echo's ,maar was dan wel op medische indicatie .................Maar proberen kan altijd...........

11. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Maandag nog 3 nachtjes.. moet die van mezelf dan ook nog wel door zien te komen! (wat dat betreft.. hard voor mezelf! zal ook alleen maar gaan bellen als er iets zichtbaar 'mis' is!!)

Het scheelt dat ik ook alle dagen moet werken..
    Maar wat duren 2 weken in deze periode lang!
    Ik had vorige week al aan de bel moeten trekken!

Vandaag richting kermis in Tilburg..
    Fijne dag vandaag... kuss

12. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    oh veel plezier op de kermis sass!!
    ik wil er ook nog graag heen is hier nog geen 10 min rijden vandaan

13. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ooh doen Daan!! Was erg geslaagd... wat een drukte.. :)

14. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    sass daan elkaar nog gezien:)

15. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    joyce wij hebben van marescha in totaal 100 foto's..... van ferenc hebben we er bijna 90 ....... hebben dus leuke fotoboeken van bij mama in de buik

16. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    @ Wennes: Wat belachelijk dat al die lui tegelijkertijd op vakantie gaan zeg! Dat kunnen ze toch niet maken? Er zullen vast een heleboel gedupeerden zijn daardoor...ik lees nu dat een ander zh geen optie is, ik vind het maar onhandig hoor. Inderdaad vervelend dat je zo afhankelijk bent van zo'n zh.

17. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Hihi ik ben ook op de Tilburgse kermis geweest, die dag dat hij werd geopend. Was leuk! Ik ga donderdag misschien weer, dan heb ik de kinders van mijn zus op visite. Die vinden dat vast prachtig.

18. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    he joyce wat lees ik nu dan op hyves moet julian geopereerd worden aan navelbreukje dikke knuff voor jullie

19. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Goedemorgen meiden,

Ik heb gister de HSG gehad, en het is mij enorm tegen gevallen!!!!!
    Ik heb echt heel veel pijn gehad, en na de onderzoek, ben ik gaan hyperventileren, alles begon te tintelen, en na de tijd werd ik erg duizelig, draaierig en misselijk, zo erg zelfs dat ik moest overgeven, en dat ik nog wel een half uur in de onderzoek kamer moest blijven.
    Gister middag had ik het erg koud, terwijl het in huis 25 graden was.
    Ben koud op bed gegaan en heb bijna de hele middag geslapen.
    Nu gaat het wel weer, moet nog wel rustig doen, want anders voel ik mijn buik nog wel. De gyn zei nog dat het ook te maken heeft met de operatie.
    De uitslag weet ik pas 27 augustus, ivm de vakanties.
    Ik ben wel blij dat ik het onderzoek heb gedaan, maar het is wel een keer en NOOIT weer voor mij!!!!

Liefs Janis

20. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    kom even gedag zeggen :D
    Wat is het stil de laatste tijd!

Deel Deze Pagina