Sass ik hoop voor je dat het snel overgaat @Joyce , hoop dat jullie mannetje er weinig last van zal hebben
@ Sass, Ik zou het er ook voor over hebben, maar het is en blijft wel vervelend. Hoop voor je dat het snel over gaat.
Cola is ook goed tegen misselijkheid Wanneer ben je uitgerekend sass? februarie? pffff hier ook behoorlijk wat klachtjes maar ga niet klagen hoor Neem het allemaal voor lief! Hier een lijstje:brandend maagzuur,rug,bekkenpijn,niet kunnen bukken,plassen,moe 8) en nog meer haha maar is voor een goed doel he. Echo was geweldig vrijdag ze woog vrijdag 964 gram en 31 cm klein dikkertje!
vanilie vla hoor ik idd vaker terug wat helpt tegen misselijkheid. Hier vrijdag en zaterdag ook errug misselijk maar dan wel MET overgeven....helaas om een andere reden, namelijk buikgriep Gelukkig weer helemaal hersteld
Ga het proberen... lekker vanille vla Maar het gaat om de nasmaak die gelijk na iets lekkers terug komt.. Ben er nu uit dat dropjes, roomijs, boterhammen en crackers met iets hartigs het 5 minuutjes langer uitstellen.. Jeej Wen, gelukkig weer beter!! Haha idd als je het maar laat om te klagen rijswijkse! 18 feb. is de dag!
even een ego berichtje: helaas weer ongesteld geworden. Maarja was er ook niet vanuit gegaan dat ik 2,5 maanden na mijn bbz al weer zwanger was. Maar toch hoop je er stiekem wel op.
Joyce, succes vandaag !!1 Morgen vertrekken we lekker voor een weekje naar Terschelling ..Nemen de laptop wel mee , maar weet niet of we internet hebben , dus als jullie me missen , wij zijn lekker een weekje op vakantie ,alleen het weer werkt niet zo mee ...
YJC balen zeg dikke knuff joyce succes vandaag dikke knuffel voor julian marjon fijne vakantie zal wat zonneschijn naar je toe sturen... Wennes helemaal beter? Hier erg druk broer gaat volgende week trouwen en ben ceremoniemeester dus genoeg te doen
Hoi hoi Hier ben ik ook weer eens pff drukke dagen hier en dan heb je wel vakantie maar merk er niks van. Marjon fijne vakantie veel plezier en hoop dat het weer beter word voor jullie. Sabine ook druk druk druk.. Lukt het allemaal een beetje met de bruiloft? Joyce heel veel succes vandaag.DIkke knuffel voor jullie.. Wennes ik moet 10aug heen ben heel benieuwd wat hij er tegen gaat doen. Heb nu wel me haar heel kort geknipt was ff slikken maar het voelt wel beter en heb niet overal meer die lange haren liggen.. Hoe voel jij je vandaag? Hier erg druk. Hein is nu met zijn laatste week bezig op het werk nou ik zie hem amper de afgelopen twee week hij gaat om 7uur weg in de ochtend en komt om 21uur thuis lekker gezellig maar goed nog twee daagjes dan heeft hij ook lekker vakantie. Liam doet het super heeft het krijsen ondekt en lachen met geluid helemaal geweldig. Fruithapje vind hij nog steeds niks aan maar zijn groente hapje vind hij heerlijk. En ikke heb het druk met de kids die van me zus zijn hier ook bijna elke dag dus gezellig druk. Vandaag komen de kids van me vriendin logeren en de kids van zus komen om met de andere kids te spelen hmm snappen jullie het nog hihi.. Druk dagje dus. Ga nu Liam even in bad doen dan ff grote boodschappen doen..
ff snel berichtje Joyce succes vandaag of misschien beter gezegd, sterkte lijkt me niets om je klein mannetje zo hupeloos te zien. @ Channes: druk dagje, maar wel gezelli. Geniet @ Marjon: ga duimen voor beter weer, lekker een weekje ertussen uit. Geniet ervan meis @S1980: leuk bruiloft. Succes met alles regelen @Yjc: Balen meis....knuff
oja hier, helemaal beter, niets meer aan de hand. ja cyste in mijn pols is gisteren gebleken, vandaar die erge pijn. Zo huisarts bellen wat nu???
hey allemaal!! he wen nou dat weer meis joyce heel veel sucses met je kleintje vandaag! marjon fijne vakantie geniet ervan:d chantal druk,druk,druk...met de kids maar wel gezellig druk dus als ze lief zijn haha sabine ook trouwen!! wat leuk heb ik gemist denk ik.. of mn geheugen klopt niet meer wanneer is DE DAG? hier nog geen ongi.. eergister getest savonds goed dom want had erg veel gedronken die dag en mn urine wasb net water dus negatief haha. nou dacht ik gister aan mn buik te voelen dat ik ongi ging worden het borrelde en had lichte kramo dus ik zei tegen roy nou morgen wordt ik ongi hoor..niks te zien nog verder nergens last van dus de lichte krampjes zullen wel betekennen dat ik morgen mn ongi krijg
Hey Daan ik zit ook een beetje in onzekerheid nu of ik wel of niet ongi ga worden...ik ga steeds meer denken dat ik al zwanger ben op dit moment. Dus wie weet zijn we samen wel zwanger *denkt positief*
Sorry dat ik weer ff paar dagen niet ben geweest op het forum maar mijn schoonzusje is bevallen van een dochter een paar dagen geleden en ik had het daar vreselijk moeilijk mee. Ik wist niet dat een mens zoveel tranen in zich kan hebben.