@Spannend daan en Banaantje ....... Logisch dat je het daar moeilijk mee hebt Banaantje , je had daar zelf nu ook mee bezig willen zijn ,en nu moet je eerst maar weer eens zwanger zien te worden en dan hopen dat het goed gaat ,dikkekknufffffffffff
ahh banaantje knuffel voor jou meis ja zou zeker wel leuk zijn allebei zwanger.. ik ben er super nuchter onder want als het niet is zal ik meer rust hebben ivm de bruiloft en anders dubbel stress haha
@ Joyce.. ben benieuwd hoe het met jullie gaat.. @ Marjon.. Heeeeeeel veel plezier @ Yjc.. hele dikke knuff @ Wen.. en wat zegt de dokter?? @ Banaan.. ga toch voor je duimen!
@ Sabine.. al een vrijgezellenfeest gehad??? Wat heb je georganiseerd?? Ben ideetjes aan het verzamelen.. Volgend jaar (nov. pas...) trouwt een vriendin van ons.. Succes met de voorbereidingen..
nog steeds spannend haha nog geen bloed al heb ik nog steeds soms wat ongikrampen en dan denk ik nu komt het wel...morgen zit ik op de langste cyclus van afgelope 8 maanden 34 dagen is daarvan het langste.. joyce al iets bekend over julian? marjon waar gaat de reis naartoe? sass dubbel stress haha wordt nog lachen dan denk ik
Marjon geweldig hoe ze het uitspreekt.. Nogmaals heel veel plezier. Wendy Hoe was het bij de dokter? Daan ik hoop ook dubbel stress Sass het was hier ook net een kindercreche maar wel heel gezellig. Ze waren allemaal om half8 wakker vanmorgen heerlijk hoor. Joyce hoe is het daar? Hier lekker geslapen allemaal kids zijn lekker buiten aan het spelen en Liam ligt lekker weer te slapen straks lekker in badje en fruit eten. Heb gister ringen voor hem gekocht voor in de box nou hij vind het helemaal geweldig..
oh lekker aan zee marjon!!terchelling lijkt me heerlijk om eens heen te gaan chantal gezellig druk geweest dus:d hier erg slecht geslapen eerst zat roy achter een mug aan tot 2.30 toen zijn we er ff uit gegaan, samen wat boterhammen op om 3.00 weer naar bed mug niet meer gevonden slaappoging roy slaapt ikke wakkerv tot 05.00 pfffffffffffff verder nog geen ongi maar ook geen kwalen lastig zeg
hey meiden, op de een of andere manier kreeg ik geen mailtjes meer van het forum dus ik dacht ik kom maar ff kijken Met Julian is alles goed gegaan, dat slangetje ging ze poeperd in en volgens de dokter ging meneer lachen...weet niet of ik daar blij mee moet zijn hij heeft er echt niks van gevoeld en heeft ook niet gehuild. Tijdens dat ze bezig kwam er heeeeel veeeel poep uit. Hij voelde zich daarna ook erg vrolijk en opgelucht denk ik. volgende week vrijdag krijgen we de uitslag. Ze denken aan een ziekte waarbij je uiterste puntje van je dikke darm en je anus niet kan ontspannen. we gaan nu hoe dan ook door naar de kindergeneeskunde want of het dat is of obstipatie het is alle 2 niet goed. Verder hebben we hem op andere voeding gezet en dat is al een dag en nacht verschil. hij komt nu ook netjes om de 5 uur. Meneer weegt al 5300 gram Ik heb nog een bad filmpje van hem. 7 weken en al helemaal zelfstandig zitten echt een wijsneus is het YouTube - Julian in de tummy tub @wendy lekker een cyste, hoe kom je daar nou weer aan?? @daan wanneer ga je weer testen? je dacht ook blaasontsteking te hebben toch las ik ergens. @vk, ik zou een andere nemen...bij twijfel niet doen
@ Scorpion: In ieder geval fijn dat hij er weinig mee geleden lijkt te hebben. En dat je nu al verandering ziet, fijn hoor. Ontlasting kan natuurlijk ook echt dwars zitten en daar word je niet vrolijker van. Benieuwd wat eruit komt en hoe nu verder, spannend zeg. @ Daan: testen???? @ all: moet komende vrijdag naar de orthopeed voor pols. Geen idee hoe je aan die cyste komt....Als ik er maar weer snel vanaf kom, want doet echt zo'n pijn met dingen tillen of kracht zetten met pols.
haha die julian lacht als er iets in zn kontje gaat hihimisschien kriebelde het wel.. spannend nu op de uitslag wachten dus, ik duim voor het positiefste wendy dat klink niet lekker dat met die cyste in je pols.. zit je nu ook in de z.w of heb je vakantie? ik heb vandaag testen gekocht maar wacht nog paar dagen..omdat ik niks voel alleen eergister dacht ik ongi aan te voelen komen maar nee.. en vandaag wat witverlies,,, ik moet nu weg naar bbq fijne avond allemaal xxx
@ Daan: Nee ben wel aan het werk. Heb een brace aan op het werk dus kan er geen kracht op mijn pols komen en dan is het " te" doen Je moet wel testen Daan..hihi. Veel plezier bij bbq
uitslag is er...ze konden er niks mee vrijdag gaan we het bespreken, maar er is al gezegd dat ze onder narcose een stukje uit zijn darm wil snijden zo jong en dan al narcose t zit weer lekker mee..
Fijn dat Julian het tot nu toe niet vervelend heeft gevonden.. Balen dat er niks uit is gekomen! narcose.. kan me voorstellen dat je daar niet om zit te juigen! Aiii spannend Daan... wanneer ga je testen?? ik kan niet wachten!
uhmmmm nuuuuuu! haha 2 dagen overtijd met je langste cyclus, klinkt goed krijgen jullie nog wel mailtjes?