Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    toch jammer Daan!
    Hopelijk heeft de feestmaand een extra cadeautje voor jullie in petto.

2. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    fijnn denk ik duidelijkheid te hebben....grrrr vanmorgen drupjes bloed maar kreeg de tampon er niet in dus deed ik maandverband in.. wat denk je in de voormiddag nog wat bruin verlies en nu is er niks meer te bekennen..

staat zotje op mn hoofd denk

3. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    sab spannend ben je al zenuwachtig?ben benieuwd hoe je eruit ziet
    de ongi is eindelijk door...fijn duidelijkheid eindelijk maar bye bye redelijke cyclus

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jammer daan !!

5. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    geeft niet!!kan er nu mee leven nu op naar december dan zullen we wel zin hebben in een potje ruige sex haha
    want nu voorlopig 3 maanden niet hoor..zal lastig worden maar tis echt beter en er zijn gelukkig een hoop alternatieve dingen

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wie weet kunnen jullie dan alsnog met z'n 3tjes trouwen ...

7. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    dat zou een droom zijn waarvan ik hoop dat die waar mag worden en anders na de huwelijksreis de mmm in

8. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @daan, jammer. ik vind na je bruiloft in de mmm wel snel hoor. en tegen mij zeiden dat ik te jong er voor was.

@all, julian heeft ziekte van hirschsprung.
    moet je maar ff googlen. Dindag word ik samen met hem voor 1 of 2 nachten opgenomen in het emma kinderziekenhuis en gaan ze me leren hoe ik hem moet spoelen. De laatste dag gaan ze het onderzoek overnieuw doen om te kijken hoe erg zijn zenuwen zijn aangetast. Hij krijgt ook contrast vloeistof ingespoten en dan een foto om te kijken tot waar het zit. Als hij 3 maanden is zal hij geopereerd moeten worden. Dit gaat via zijn buik en zijn kont.
    Ik vraag me echt af waarom nu dit weer!! er worden in NL 40 kinderen per jaar geboren die dit hebben en ik heb het weer!!
    het doet zo een pijn, hij huilt alles bij elkaar en ik kan hem niet troosten en dan heeft hij ook meteen een litteken op ze buikje :(
    dit is fout gegaan tussen de 5e en de 9e week van me zwangerschap, vreemd genoeg is het hartje van ze broertje in de 8e week gestopt. Ik denk dan ook dat het er wel mee te maken heeft.

Ik zal dus even minder online zijn. Ik moet even alles voor me zaak regelen (die trouwens ook aflopende zaak is) en dan zit ik in het ziekenhuis.
    Ik zal wel alles lezen maar heb even geen tijd te reageren.

9. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    ohh lieve joyce wat is dit toch oneerlijk :( krijg er tranen van in mijn ogen
    lieverd logisch dat je nu even minder hier zult zijn

hele dikke knuffel en wees sterk voor jullian kus

10. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    joyce zit hier met een brok in mijn keel.. wat een oneerlijkheid. Heel veel sterkte de aankomende tijd als je je hart wil luchten we zijn er voor je

daan balen zeg ... hmm ben niet getrouwd maar mijn broer gisteren

11. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    gefeliciteerd sabine!

me hart luchten..ik heb eigenlijk geen woorden meer. Ik weet alleen dat de ha nog niet klaar is met me! zeggen dat ik maar 2 dagen uit de buurt van me kind moet blijven dat hij zo op mij reageert en ik stuur je wel door naar een kinderarts alleen voor je eigen gemoedsrust want hij heeft niks.

als we hier niet achter waren dan kon hij zelfs poep gaan braken, infecties krijgen of ze darmpje die uit elkaar knalt. Dan was ik me kind kwijt door zo een muts! Gelukkig maar dat ik door bbz meer naar me gevoel ben gaan luisteren.

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Jeetje Joyce , wat erg voor je mannetje zeg , wat zielig ..
    Ik zou de ha ook er op aanspreken ..Gelukkig heeft Julian een hele goede mama die het er niet bij heeft laten zitten meid ..
    En idd waarom komt dit nu weer op jullie pad ...
    Ik heb een beetje zitten googlen , maar hier wordt je idd niet blij van ..Moet je altijd blijven spoelen dan , of is dat tot de operatie ??

En je zaak ook al , het is een keer genoeg , probeer goed te blijven praten over alles meid .......denk aan je en je mannetje ...

dikke kknuufffffffffffff

13. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    o sab hihi ik dacht idd ook al maar nog gefeliciteerd is het een mooie bruiloft geweest?

14. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    jeetje joyce daar zakt mn broek van af wat een belachelijke h.a goed dat je erachteraan gaat meid!!
    vindt het echt vreselijk voor jullie:(

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    geen idee hoelang ik moet spoelen of hoe vaak dat hoor ik van de week wel, ik heb van andere gehoord dat dat soms wel eens tot 9 jaar moet :O

over de zaak, heb besloten per 15 september te stoppen :(

16. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    meis, meis toch......
    Dikke knuff vanuit hier.
    En idd Julian is belangrijker dan de zaak, maar wel weer een klote beslissing die je hebt moeten nemen.

17. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    tja, julian is belangrijker!
    keus zou een jaar terug anders zijn geweest, maar ik moet nu aan meerdere dingen denken.

18. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    oh meiske toch dit is echt niet eerlijk:( arme jullian arme jij...sterkte

19. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008